U organizaciji Hrvatskog planinarskog društva “Strmac” proteklog je vikenda na ovom poznatom novogradiškom izletištu održan treći dječji planinarski kamp. Kako je bilo, više u izvješću članova ovoga društva:

DAN 1.

Dan smo započeli postavljanjem šatora i završnim pripremama za početak kampiranja. Nakon okupljanja i prebrojavanja ostatak dana smo proveli uz društvene igre, nogomet te čitanje knjiga.

Najpopularnija igra je bila šah- uživali su igrajući i mladi i stari!

Naši planinari Bini i Dario su organizirali noćnu šetnju- noćnik na Predolu za djecu koja su željela doživjeti avanturu šetnje pod zvijezdama. Nakon povratka pošli smo u šatore na spavanje pod budnim okom „zbornice“ jer nas čeka dugi vikend.

DAN 2.

Buđenje u 07:00h, doručak te pripreme za glavnu šetnju. Dok su dva tima po rasporedu spremala kantinu nakon doručka, ostali su pakirali ruksake uz pomoć svojih voditelja. Naš planinar Bini nas je vodio na vrh Veljina glava (704 m) uz pratnju članova HGSS stanice Slavonski Brod.

Zabave, uživanja, razgovora i igara kao što su „Kaladont“ i „Riječ na riječ“ nije nedostajalo. Umorni, vraćamo se na ručak koji su nam pripremili iskusni planinari Ljubica i Stevo uz pomoć naših vrijednih planinarki.

Nakon ručka kratki odmor te kreće natjecateljski dio igara po timovima. Igre se boduju, timovi igraju jedni protiv drugih a pobjednik je nagrađen sladoledom. „Potezanje užeta“, „igra tačke“, „pogodi kutiju“, „ubaci koš“, „umjetna stijena“, „poligon orijentacije“, „pogodi gol“, „trčanje štafete“ samo su neke od igara u kojima djeci nije nedostajalo natjecateljskog duha. Već tradicionalno je stijena bila najpopularnija aktivnost na kojoj su podrška djeci bili naši vješti planinari- penjači te članovi HGSS stanice Slavonski Brod.

Nakon večere smo imali predavanje pod nazivom „Ledeno doba“. Predavanje je održao naš član HPD-a Strmac geolog Mario Poleto. Opisujući ,na djeci zanimljiv način, kako je zemlja oblikovana i kako se mijenja probudio je interes svih prisutnih. Mario, očekujemo te sljedeće godine!

DAN 3.

Buđenje (malo kasnije nego jučer), doručak, priprema ruksaka. Spremni smo za treću šetnju!

Šetnju vodi naša planinarka Jasna Buturac uz pratnju članova HGSS stanice Slavonski Brod. Obilazimo tri pješačko- planinarske staze koje su dio nedavno završenog projekta „Šumskim putevima Strmca“.

Šetnja je ugodna, poučna i opuštajuća- baš kako smo i planirali za treći dan kampa.

Planinarskoj kući nas je privukao miris roštilja koji je za nas pripremio Bini pod budnim okom Capana i predsjednika Krune na čijim licima se vidjelo zadovoljstvo i olakšanje što smo uspješno priveli kraju još jedan dječji planinarski kamp.

Nakon proglašenja pobjednika u igrama uslijedilo je pakiranje i doček roditelja.

Završetkom kampa djeca su dobila planinarske značke kao zahvalu za sudjelovanje u 3. dječjem planinarskom kampu HPD-a Strmac.

Mališani su odlazili s roditeljima prepričavajući doživljaje s osmjesima na licima, što je nama planinarima bio znak dobro obavljenog posla!