Hladnije je vrijeme, ali prodavači na našoj gradskoj tržnici trude se, svatko na svoj način, privući kupce. Posjetili smo ih, i kao uvijek, bez obzira na situaciju, dočekali su nas sa osmjehom na licu i spremni za razgovor. Cijene proizvoda u trgovačkim centrima masovno rastu zbog krize čiji se vrhunac očekuje tek na zimu.

U ovo doba godine proizvođači se susreću s raznim problemima, zarada je dosta mala u odnosu na trud i rad koji se uloži, konkuriraju im velike prodavaonice u kojima je toplije i kupovina je samim time ugodnija, kupcima je na raspolaganju besplatan parking i mogućnost plaćanja karticom.

S dolaskom jeseni, kupci se odlučuju za domaće proizvode koje će koristit za pripravu zimnicu. Najčešće se kupuju kupus, paprike, patlidžan, grincajg, zalena salata, kao i začini poput ljute i slatke paprike. Kako bi upotpunili svoju košaricu za kupovinu, osim voća i povrća, prodavači na tržnici nude razne vrste tjestenina, mlijeka i mliječnih prerađevina (posebno traženi su domaći sir i kajmak), te brojne kulinarske začine iz domaće radinosti.

Komentari
Prethodni članakIsplaćeno 67,5 milijuna kuna sektorima mliječnog govedarstva, svinjogojstva i peradarstva
Sljedeći članakBesplatan prikaz dokumentarnog filma: Helmut Newton: Perverzija i ljepota