Klaster SLAVONIJA /koji obuhvaća svih pet slavonskih županija/, kojima su se pridružili partneriVaraždinska i Zagrebačka županija na sajmu „Destinations The Holiday&travel show“ Turističke zajednice županija Osječko – baranjske, Požeško – slavonske, Brodsko – posavske, Virovitičko – podravske, Vukovarsko – srijemske, Varaždinske i Zagrebačke realizirale su treći zajednički nastup na turističkom sajmu Destinationshow, koji se od 1. – 4. veljače održao u Londonu. I ovogodišnji nastup održao se uz potporu Hrvatske turističke zajednice, a turistički sadržaji i atrakcije zajednički su predstavljeni na štandu pod nazivom „Kontinentalna Hrvatska“. Ovogodišnjih preko 400 izlagača posjetilo je preko 50.000 posjetitelja.

Kulturna baština, parkovi prirode i očuvana prirodna baština, jedinstvena gastronomija i vina, cikloturizam i brojna događanja osnovna su turistička ponuda predstavljena tržištu Velike Britanije. Posjetitelji koji su uglavnom starije životne dobi, putuju izvan glavne turističke sezone, najčešće individualno, samostalno kreirajući sadržaje i destinacije koje žele posjetiti. Posjetitelji se osim za sadržaje i atrakcije koje se nude, zanimaju za mogućnosti javnog prijevoza, kvalitete smještaja, cijene, najbolje vrijeme za posjet kao i općenito vremenske uvjete te sigurnost. Veliki je broj posjetitelja koji već poznaju Hrvatsku i koji uživaju istražujući sve njezine ljepote. Hrvatska je prepoznat turistički brend na tržištu Velike Britanije, a kontinentalna Hrvatska kao dio tog atraktivnog brenda „najljepše zemlje na svijetu“ kako su je mnogi tijekom sajma nazvali, mora zauzeti svoje zasluženo mjesto i pokazati ljepote Hrvatske u njezinoj predivnoj različitosti.

Najavljujemo i zajednički nastup pet slavonskih županija putem POSEBNIH PREZENTACIJA u organizaciji KLASTERA SLAVONIJA u 2018 godini., a sve u dogovoru sa predstavništvima HTZ-a koja su odobrila predmetne kandidature te financijsku potporu HTZ-a . Prezentacije ovoga tipa su namijenjene novinarima i putničkim agencijama.

Svih pet županija pripremaju posebne prezentacije , promotivne materijale i vizuale klastera.

Nakon održane prezentacije predstaviti ćemo i eno- gastro ponudu domaćih, autohtonih proizvoda s područja cijele Slavonije a sve sa ciljem bolje promocije i BRENDIRANJA Slavonije kao poželjne destinacije.

Slijedi ; Beč eno- gastro prezentacija /travanj/,

Milano, eno -gastro prezentacijha /svibanj/,

zatim posebne prezentacije u Munchenu ( listopad) i Ljubljani ( ožujak).

 

Komentari
Prethodni članakŠtivica: Dan župnog klanjanja
Sljedeći članak(NE)SPREMNI ZA RAZVRSTAVANJE OTPADA – Nemamo kompostanu, a problem je i odvoz plastike