Dana 24. kolovoza 2023. godine u večernjim satima učenici 3.e, 3.f, 3.g i 3.k razreda Elektrotehničke i ekonomske škole Nova Gradiška krenuli su na svoje maturalno putovanje Beč–Prag–Bratislava–Budimpešta. Nakon ugodne i zabavne vožnje uz usputna stajanja u jutarnjim satima stigli smo na naše prvo odredište, grad Beč, piše prof. u ovoj školi Marko Brčić:

Obišli smo grad u pratnji našeg vodiča Vladimira te saznali razne zanimljivosti iz bogate povijesti ovog prekrasnog grada. Zatim smo se uputili u Schonbrunn gdje smo uživali u ljepotama parka i dvorca te odlazimo u najstariji ZOO vrt na svijetu koji se nalazi na istom mjestu.

U popodnevnim satima nastavili smo putovanje prema Pragu gdje smo stigli u večernjim satima i smjestili se u naš hotel. Sutradan, nakon doručka, odlazimo u razgled i obilazak samog Praga, uživali smo u vožnji brodom po rijeci Vltavi uz ručak na brodu iako je dosadna kiša malo kvarila ugođaj. U pet dana boravka u Pragu još smo posjetili Kraljevsku pivovaru Krušovice, spektakularan vodeni park Aquapalace Prag, tvornicu automobila Škoda, Tehnički muzej u Pragu i još puno toga u individualnim obilascima u slobodno vrijeme.

Zadnji dan boravka u Pragu, nakon doručka se odjavljujemo iz hotela i krećemo put Bratislave, gdje obilazimo grad uz stručno vodstvo našeg vodiča Vladimira. Nakon toga, putujemo prema Budimpešti gdje stižemo u večernjim satima, smještamo se u hotel, večeramo i odlazimo na noćnu vožnju brodom po Dunavu na kojom uživamo u prekrasnoj noćnoj panorami znamenitosti Budimpešte. Ujutro nakon doručka, nastavljamo sa obilaskom Budimpešte te na kraju našeg putovanja odlazimo na predstavu u poznati Nacionalni mađarski cirkus. Nakon predstave u večernjim satima krećemo put Nove Gradiške te sretno stižemo u ranim jutarnjim satima kući nakon tjedan dana prekrasnog putovanja.

Na kraju jedna velika zahvala našem vodiču Vladimiru i vozačima Mariju i Josipu koji su pokazali nevjerojatne sposobnosti i bili puni razumijevanja za sve naše zahtjeve i prohtjeve, kao i agenciji Brod Tours iz Slavonskog Broda na uspješnoj organizaciji ovog nezaboravnog putovanja.

Nakon putovanja, obilazaka, uživanja i zabave vračamo se svi skupa u nove pobjede u našu školu sa prekrasnim trajnim uspomenama i sjećanjima te zgodama i nezgodama sa ovog maturalnog putovanja ove generacije.

Tekst : Marko Brčić, mag.inf.