U vrijeme pandemije koronavirusa poznati hrvatski bloger Paul Bradbury pokrenuo je kampanju Virtualna Hrvatska, projekt koji na jednom mjestu okuplja lokalne turističke zajednice s ciljem virtualne promocije domaćih destinacija, stoji u priopćenju koje prenosimo u cijelosti.

“Najčitaniji hrvatski portal na engleskom jeziku, Total Croatia News, turistima omogućuje da iz udobnosti svoga doma istražuju lijepu našu i unaprijed isplaniraju koje će lokacije uskoro posjetiti, pridružujući se tako turističkim destinacijama diljem svijeta koje osmišljavaju nove poslovne strategije suočene s novom realnošću koronavirusa. vlasnik portala, čije tekstove godišnje čita više od tri milijuna korisnika, smatra kako vremena za gubljenje nema.

„Nikad nije bilo boljeg vremena za strateško promoviranje turizma, jer dvije su stvari sigurne – ljudi i dalje imaju očajničku želju za putovanjem (a što je bolje od hrvatske plaže jednom kad sve ovo završi, koja je k tomu jako blizu za sve one koji u Hrvatsku mogu doći automobilima?) i upravo sada imaju jako puno vremena dobro istražiti kamo žele pobjeći i putovati čim im se ukaže prva prilika. A ta je kombinacija izuzetno dobra za promociju turizma. Trenutačno imamo prilike vidjeti mnoge turističke kampanje diljem svijeta, koje prikazuju primamljive destinacije uz poruke poput Ostanite kod kuće, putujte kasnije. Takve su poruke sasvim razumne i dobrodošle, no ne daju onaj dodatni impuls koji stvara stvarnu želju za putovanjem“, kaže Bradbury.

Kampanja je zamišljena kao serija članaka o destinacijama diljem Hrvatske, koji će budućim turistima pružiti više informacija o pojedinoj lokaciji, ali i priliku za virtualno istraživanje i zaljubljivanje u nju, sve dok ponovno ne budu mogli putovati. Dva članka već su i objavljena, a promoviraju virtualne ture i planiranje posjeta Zagrebu https://bit.ly/VirtualZagreb i Hvaru https://bit.ly/VirtualHvar.

Paul Bradbury poziva sve lokalne turističke zajednice da se udruže s njim i pošalju mu sve online promotivne materijale i priče o svojim destinacijama, a on će ih objaviti potpuno besplatno na svom portalu i tako predstaviti najbolje od naše zemlje turistima diljem svijeta. Te priče se potom mogu dijeliti svim kanalima kojima turističke zajednice raspolažu.

“Lokalne turističke zajednice najbolje poznaju svoje destinacije i imaju dostupne promotivne materijale, a uz podršku Total Croatia Newsa, hrvatske će destinacije obići svijet. Malo po malo, mislim da bismo zajedničkim snagama mogli učiniti puno za ovu, još neizvjesnu, turističku sezonu“, kaže Bradbury.”

Izvor: Mediaservis
Foto: Ilustracija/Internet

Komentari
Prethodni članakNova Gradiška za pet: Emina i David Petrić, majka i sin, volonteri i ljudi koji, nadasve, žele pomoći
Sljedeći članakOpćina Nova Kapela: Obavijest o provedbi larvicidnog tretmana komaraca na području općine