NOVA GRADIŠKA – Vijesti koje afirmiraju pozitivne ljudske vrijednosti, iste one za koje smo, često, skloni tvrditi kako ih danas više ne prepoznajemo, imaju posebnu težinu i zaslužuju svoje mjesto u medijima, koji, na žalost, prednost, uglavnom, daju senzacionalizmu. ‘Zahvaljujući Lidlu, bez čije humanosti, iznimnog osjećaja za potrebe drugih, ali i pravodobne reakcije, donacije ne bi bilo’.
Želeći pokazati kako se može raditi i drugačije, afirmirajući “tople ljudske priče” i, pri tome, ne gubiti čitanost, vijest koja slijedi, s pravom, ide na naslovnicu. Posebno stoga što su u središtu priče djeca i njihove potrebe. A, na tom je tragu priča o suradnji trgovačkog lanca ‘Lidl’ i dokazanih prijatelja djece, članova Udruge ‘Hrabro dijete’, realizirana danas vrijednom donacijom, ushićeno piše jedna od boljih novinarki s ovih prostora, Simonida Tarbuk na radio ng.

Riječ je o prehrambenim i higijenskim potrepštinama u vrijednosti od pet tisuća kuna, koje će članovi Udruge ‘Hrabro dijete’, kao i uvijek do sada, podijeliti na pravi način, znajući kome je što najpotrebnije.

Posebno je istaknuto kako, „zahvaljujući Lidlu, bez čije humanosti, iznimnog osjećaja za potrebe drugih, ali i pravodobne reakcije, donacije ne bi bilo”.

Danajski darovi

Nakon Drugog svjetskog rata, djeca s ovih prostora jela su tzv. ‘Trumanova jaja’, putem kojih je Amerika željela osvojiti svoj dio balkanskog političkog kolača.

Tijekom Domovinskog rata, djeca s ovih prostora jela su sadržaje iz lanč paketa, putem kojih je stara egoistična Europa, s jedne strane ‘prala savjest’, zbog svog izravnog doprinosa ubijanju – nečinjenjem, a s druge strane, marketinške uloge u predstojeći imperijalistički profit, predstavljala je kao humanitarnu gestu socijalno osjetljivih.

Danas, europski Lidl, u trci za još većim profitom, ne preza od najprizemnijeg licemjerja i ovdašnju (polu)gladnu djecu, za „pet tisuća kuna”, koristi kako bi njihovim, zbog egzistencijalne nesigurnosti, ranjivim roditeljima reklamirao svoje skupe lanč pakete.

Da je, kojim slučajem, Lidl (ne)konjukturne proizvode iz svoje trgovine poklonio Udruzi ‘Hrabro dijete’ bez prisustva medija, bila bi to humanitarna pomoć. Budući da je svoj postupak javno obznanio, zloporabom tuđe nemoći, kupio je jeftinu reklamu, kako bi sebe, i ono što nudi na tržištu, predstavio boljim od drugih. Pritom, vrijeđa zdravu pamet okruženja u kojem vrca med, misleći kako je The company predstavio socijalno osjetljivom.

Autor: Sbplus/Jerko Zovak

Komentari
Prethodni članakVijest za naslovnice
Sljedeći članakOdličnim nastupom Psihomodo popa počelo 18. NG ljeto (photo)