U Eko-etno selu Stara Kapela, na imanju Antuna Staklarevića, prelijepoj destinaciji ruralnoga turizma u utorak, 1. lipnja 2021.g., predstavljen je novi logotip, vizualni identitet kojim će se Turistička zajednica ubuduće predstavljati, odnosno koji će predstavljati Turističku zajednicu. Predstavljanju i promociji novog vizualnog identiteta nazočila je i državna tajnica Ministarstva turizma i sporta RH Sandra Herman.

Elementi koji su stanovnicima Brodsko-posavske županije svakodnevni i uobičajeni pretočeni su u novi zaštitni znak. Temelj za nastanak novoga vizualnoga identiteta Turističke zajednice Brodsko-posavske županije bili su štagalj i ambar. Osnovni element logotipa tamno plave boje predstavlja rijeku Savu i izveden je u obliku rotiranog početnog slova Brodsko-posavske županije te podsjeća na lukove karakteristične za arhitekturu ovoga kraja. Jednostavnom obliku pridružene su dvije grupe grafičkih elemenata razigranih oblika i  modernih boja koje savršeno funkcioniraju i kao zasebne cjeline. Prikazuju stilizirani dekor tradicijskih prozora obrubljenih ciglom, tipičnih za štagalj, ali i prozore na najprepoznatljivijoj građevini Brodsko-posavske županije, brodskoj Tvrđavi; te stilizirane ribice kao simbol netaknute prirode i asocijaciju na elemente tradicijske arhitekture i slavonski vez.

Direktorica Turističke zajednice, Ružica Vidaković ističe kako je osnovni cilj bio spojiti bogatu baštinu, tradiciju i prirodu. Temelj brenda je autohtono, lokalno, održivo, autentično te su upravo to komparativne prednosti naše županije koja je stoljećima na granici. Nekada čuvari granice, danas čuvari prirode, baštine i okusa. Novi identitet temeljen je na strateško marketinškom planu razvoja turizma Slavonije do 2025. godine.

 

Župan Danijel Marušić, predsjednik županijske Turističke zajednice, pohvalio je trud svih onih koji rade na turističkoj promociji. Da se ulaganje u turizam isplati potvrđuju nam brojke. Prije početka pandemije bili smo od svih slavonskih županija prvi po broju dolazaka te smo imali rast od 14,8 %, a sada je prosjek u odnosu na državni po broju dolazaka i noćenja 75 %. S novim vizualnim identitetom turizam i turistička ponuda dobit će veću i bolju prepoznatljivost te će predstavljati Turističku zajednicu Brodsko-posavske županije i kroz aktivnosti, promotivne materijale te sve oblike promocije.

Komentari
Prethodni članakDom kulture: Sutra otvorenje izložbe Memento
Sljedeći članakOdržan godišnji domjenak Studio B