Na stranicama Europske komisije objavljen je novi poziv za podnošenje prijedloga za programe promicanja europskih poljoprivrednih proizvoda diljem svijeta i unutar EU, piše Poslovni dnevnik

Iako je iz Hrvatske bilo pokušaja prijave na neke od prethodnih natječaja, za sada nitko nije prošao. Očekuje se da bi ove  godine pojedine proizvođačke organizacije ili udruge proizvođača mogle ranije krenuti u pripremu projekata te uz pomoć Ministarstva poljoprivrede, Hrvatske poljoprivredne komore i Hrvatske gospodarske komore, napraviti kvalitetan program promocije i konačno povući nešto od EU sredstava. Ukupno je raspoloživo 169 milijuna eura za sufinanciranje programa, za razliku od 142 milijuna eura koliko je bilo na raspolaganju u 2017. godini. 

Za programe unutar EU programi bi trebali biti usmjereni na informiranje potrošača o različitim shemama kvalitete EU i oznakama kao što su zemljopisne oznake ili oznake organskih proizvoda. Financirat će se, među ostalim i  programi koji promiču održivi uzgoj, kao i kampanje namijenjene promicanju zdrave prehrane i veće potrošnje voća i povrća. 

Na natječaj se mogu javiti široki raspon organizacija, kao što su trgovačke organizacije, proizvođačke organizacije i agro-prehrambena tijela odgovorna za promidžbene aktivnosti, objašnjavaju u EK. Detaljnije informacije možete pronaći na stranicama Poslovnog dnevnika gdje se nalazi cijeli članak.

Izvor: SBplus

Foto: Ilustracija 

 

Komentari
Prethodni članakZa rubriku vjerovali ili ne: Dobar marketinški potez ili stvarni izraz humanosti?!
Sljedeći članakTražite posao u sezoni: Dođite na sajmove poslova u Osijeku i Zagrebu