Kontinentalni turizam se budi. Polako, korak po korak… Sve više destinacija ne želi čekati svoju priliku, nego ju sami stvaraju, a počele su se razvijati zanimljive turističke proizvode. Nažalost, do sada nismo stvorili naviku odlaska za vikend na kontinent te turistička ponuda istog nije bila ozbiljno u fokusu domaćih posjetitelja.

Iako kontinentalni turizam, od Slavonije, Like, Zagorja ima odlične turističke priče i motive dolaska – jednostavno kontinentalnom turizmu kronično nedostaje promocije i definiran turistički proizvod, kao i sinergije između destinacija, složni su stručnjaci.

Priliku da promoviramo sve ljepote i bogatstvo naše Slavonije, imali smo na upravo završenim „Danima hrvatskog turizma 2019.” koji su održani u više slavonskih gradova i mjesta.

Turistička zajednica Brodsko-posavske županije u suradnji sa Brodsko-posavskom županijom organizirala je predstavljanje turističke ponude ovog kraja. Tako su se, u prekrasnom ambijentu Salaša “Savus”, inače nositeljem branda “Okusi graničarskog posavlja” , predstavili brojni OPG-ovi i proizvođači domaćih proizvoda. Moglo se vidjeti i kušati svašta; od šarana u rašljama, slanine na ražnju, kotlovine do meda, vina, piva i neizostavne domaće rakije. Izložene su i brojne tradicijske rukotvorine i proizvodi napravljeni po autohtonim, starinskim recepturama, a sve to uz glazbenu pranju tamburaških sastava “Satir ” i “Tkanica”.

Mir, tišina, prekrasna priroda, specijaliteti koji jednostavne „mame” da ih se kušaju, gostoljubivost, aduti su s kojima se ponosimo i koje možemo plasirati, stoga se samo valja nadati da će sve ovo bogatstvo nekome „zapeti za oko” i da će Slavonija postati poželjna turistička destinacija.

Ponekad nismo ni svjesni što sve imamo, stoga vas ovom foto šetnjom želimo samo podsjetiti na ono što nam je od Boga dano. Uživajte!

Foto: Brodsko posavska županija

 

Komentari