Poznata marka bilježnica i ostalog školskog pribora, Lipa Mill, posljednjih se dana našla na meti kritičara zbog karikatura kojima su ukrasili korice nove kolekcije bilježnica za školsku godinu koja polako kuca na vrata svih đaka.

Naime, na njima se nalaze polugole pjevačice i starlete u potpuno neprimjerenim pozama.

– Katastrofa! Kojem je biseru ovo palo na pamet? Sreća napisali su 15+ na bilježnici. Sramota. Tko vam je odobrio stavljanje ovog smeća u promet? Nema šanse da kupim niti vašu gumicu. A ovo možete prodavat damama noći da vode evidenciju o klijentima, nikako za školarce. Bilo bi dobro da ih povučete s tržišta. Ovo vrijeđa inteligenciju, jer ako se stavi 15+ ne znači da je ispravno niti se djeci podvaljuju ovakve stvari pod normalne. – samo je jedan u nizu komentara.

No, ubrzo je uslijedila i isprika proizvođača koji je najavio povlačenje spornih bilježnica s tržišta.

– Slijedom komentara koje ovih dana primamo, a vezani su za dio kolekcije bilježnica s karikaturama oblikovanima u suradnji s hrvatskim ilustratorom umjetničkog imena Nik Titanik, osjećamo se dužnima ispričati za neugodnosti koje su pojedini kupci osjetili te, ujedno, i pojasniti situaciju onima koji se tek sada susreću s kolekcijom. Naš asortiman obuhvaća preko 40 kolekcija bilježnica, notesa, pisanki i ostalih školskih obrazaca (informativki, rječnika, zadaćnica) mekog i tvrdog uveza, A4, A5, B5, A6 i B6 formata. Kolekcija koja je podignula prašinu nije aktualna kolekcija u našem asortimanu za školsku godinu 2019./’20., već se radi o prvoj takvoj seriji koja je puštena u prodaju nakon ispitivanja javnog mnijenja na jednom od najvećih europskih sajmova školskog i uredskog pribora u Frankfurtu. Na spomenutom sajmu baš je ta kolekcija bila u prvom izboru tinejdžera, kao i onih nešto starijih korisnika, pa smo se odlučili uvrstiti je u prodajni asortiman s oznakom koja usmjerava na ciljanu skupinu kupaca. Na šest različitih naslovnica nalaze se smiješni crteži (karikature) koji podsjećaju na poznate i aktualne ličnosti iz svijeta sporta, znanosti, politike i showbusinessa. Kontekst u koji su smješteni stilski je sukladan maniri karikature. Kao kompanija koja 70 posto svojih prihoda ostvaruje u inozemstvu, izvozi na tri kontinenta, u 25 zemalja, naši su kupci uistinu raznoliki i sa specifičnim ukusom te nam ponekad zadovoljenje svih tih potreba predstavlja nemali izazov. Tako se pokazalo i s ovom kolekcijom. Nakon burne reakcije roditelja na našim prostorima, ovogodišnje su karikature prilagođene te je aktualna kolekcija za nadolazeću školsku godinu prikazana na slici. Moguće je da se određen broj komada stare kolekcije našao na policama i ove godine na što ćemo odmah reagirati i zatražiti da se promptno uklone. Ovim putem se zbog toga još jednom ispričavamo kupcima te se skupa s vama nadamo da se ovakve situacije neće ponavljati. Hvala vam na razumijevanju. – Mar-Mar d.o.o.

Mada tržište uvijek odgovara na zahtjeve kupaca pa vjerujemo da bi ih bilo i za ove proizvode, posebice jer se na koricama, htjeli mi to priznati ili ne, nalaze osobe koje su mnogim mladima danas uzor, određenu granicu i ukus, a naposljetku i zaštitu psihičkog i emocionalnog razvoja djece, kod ovakvih se stvari ipak mora pokazati.

Izvor/Foto: SBplus 

Komentari
Prethodni članakAnte Vukšić: Cilj nam je upoznati ljude sa svim zlima koja su se činila u proteklim režimima
Sljedeći članakRekord najboljeg mladog poljoprivrednika; uzgojio divovsku konoplju od 5,3 metra