Okusi i mirisi lokalnih, izvornih i tradicijskih kuhinja, vrhunskih vina, pića i „domaćih“ poljoprivrednih proizvoda doživljaj su za „dušu i tijelo“. Doživljaj koji osvaja i ispunjava.
Susresti se s njima znači upoznati bogatstvo i raznolikost koja je s jedne strane nastala iznenađujućom jednostavnošću pripreme i domišljatošću seoskih domaćica uz kućna ognjišta, ili s druge strane osobitim kulinarskim umijećem i vještinama u građanskim, gospodskim i plemenitaškim dvorskim kuhinjama. I jednima i drugima šarm je u pripremi koja čuva okus i vrhunske vrijednosti domaće namirnice…

Moto je ovo jedinstvenog projekta “Okusi hrvatske tradicije” koji je pokrenut kako bi se prezentirala široka paleta gastronomskog blaga s kojim se Hrvatska može ponositi.

Nova Gradiška i Turistička zajednica Brodsko posavske županije jučer je bila domaćin radnog sastanka Savjeta projekta Okusi hrvatske tradicije
Kako je istaknula direktorica Turističke zajednice Brodsko posavske županije Ružica Vidaković, sastanak je održan kako bi se progovorilo o dosadašnjoj realizaciji projekta te planiranim aktivnostima u sljedećem razdoblju.

– Projekt je usmjeren na razvoj ponude lokalnih i regionalnih kulinarskih prepoznatljivosti, brendiranje i umrežavanje ponude, promociju nositelja standarda Okusi te sustavni razvoj turističke ponude i novih turističkih proizvoda u području gastronomije.

Projekt Okusi u koji je Turistička zajednica Brodsko posavske županije krenula prošle godine nastavit će se i u sljedećem programskom razdoblju. To je projekt koji je dokazao da jako puno pomaže na brendiranju gastro ponude i stvaranju prepoznatljivosti. Ciljevi su poboljšanje ponude, stvaranje prepoznatljivosti i prije svega zajednički marketing koji je nama jako bitan kao jednoj od devet županija koje su uključene u projekt.

Uskoro očekujemo da će nam se pridružiti još četiri županije i stoga zaista možemo reći da se radi o nacionalnom projektu. Naš naziv projekta je “Okusi graničarskog Posavlja”.

Sam pojam eno gastro ponuda gledamo kao jedan sveobuhvatni širi pojam jer on obuhvaća i gastronomiju, poljoprivredu, kulturu, običaje i tradiciju ovoga područja što jamči održivi razvoj.

To nam i jest cilj jer imamo na umu uključiti i prezentirati niz novih turističkih objekata, novih OPG-ova, malih i velikih proizvođača i zdrave hrane i kompletne tradicije naše gastro ponude kao jednog od prioritetnih turističkih proizvoda s kojim ćemo se pojavljivati na domaćim i sajmovima izvan naših granica.

Do kraja prošle godine na području Brodsko posavske županije imali smo 13 sudionika, odnosno nositelja standarda, nastojat ćemo ovaj broj i povećati.

U drugoj se fazi našeg projekta nudi niz mogućnosti za brendiranje proizvoda i pojavljivanje na tržištu na nacionalnoj razini, manifestacijama gdje bi još više došla do izražaja autohtonost i posebnost naše gastro ponude. Zajedno ćemo intenzivno raditi na zajedničkom marketingu koji zaista nedostaje našim ugostiteljima. Oni su svjesni da je to bitno u razvoju poslovanja, no situacija je takva da se oni jednostavno ne stignu time baviti. Svjesni su da im logistika treba i mi smo zbog toga tu. Želim naglasiti da ugostiteljske objekte sudjelovanje u ovom projektu ne košta ništa, to je na neki način kompenzacija njihovim izdvajanjima.

Drago nam je da se projekt nastavlja u drugoj fazi, drago nam je što se na nacionalnoj razini projektu pridružilo više od stotinjak ugostiteljskih objekata i raduje me što ćemo izaći izvan granica Slavonije te dokazati da je gastro ponuda jedan vrijedan turistički proizvod koji se može pojaviti na eminentijim skupovima i svim mjestima gdje se pojavljuju potencijalni turisti i konzumenti naših proizvoda – kaže Ružica Vidaković.

– Mi smo danas donijeli nekoliko zaključaka o tome što ćemo sve raditi u sljedećem programskom razdoblju.. Dogovorili smo se o zajedničkom nastupu na velikim manifestacijama. Tako ćemo nastupiti na Špancir festu u Varaždinu, Danima hrvatskog turizma na Hvaru te eventualno Adventu u Zagrebu. Plan je i da sljedeće godine zajedničke velike revije tradicionalne hrvatske kuhinje budu organizirane po svim županijama. Ovim umrežavanjem puno ćemo lakše postići ciljeve koje smo zacrtali. Drago nam je da je danas 109 objekata uključeno u projekt i devet županija. Nastavit ćemo s izradom promotivnog materijala te uključiti i ostale županije. Do kraja godine, u suradnji s lokalnim turistčikim zajednicama, izradit ćemo paket turističkih aranžmana koje ćemo ponuditi svim putničkim agencijama u Hrvatskoj – kaže Borislav Šimenc, voditelj projekta.

 

no images were found

Komentari
Prethodni članakObilježen Svjetski dan bolesnika
Sljedeći članakMirko Golovrški o demografskoj slici Hrvatske: “Je li zaista vrijeme za uzbunu?”