Branding, web developing, community management, reach, ad words, google businesses samo su neki od termina koji se zadnjih godina sve više spominju kada je riječ o aktivnostima kojima se bave marketing stručnjaci na Internetu. Mlađe populacije, internetski pismene dobro poznaju navedene termine, no oni stariji, ako nisu stručnjaci u tom polju, teže razumiju o čemu se radi i koliko im upravo te fraze mogu koristiti u njihovim poslovanjima, bilo da su privatni poduzetnici, obrtnici ili pak jednostavno osobe željne samopromocije.
Potrebu za osvješćivanjem i edukacijom starije populacije uvidjeli su Igor Čeliković i Ivan Katić, entuzijastičan dvojac koji ide u korak s vremenom i svoje znanje u polju digitalnog marketinga putem svoga posla prenosi na druge.
Tako su jučer osnivač Firefly-a, Igor Čeliković i Rockbell Studia, Ivan Katić održali besplatnu edukaciju za sve zainteresirane Novogradiščanke i Novogradiščane.
“U današnje vrijeme brzorastuće tehnologije u poslovnom okruženju, nameće se potreba digitalne pismenosti. Da bi ostali konkurentni na tržištu, Internet marketing treba postati neizostavni dio poslovne strategije svakog obrtnika i poduzetnika.”- poručili su posjetiteljima edukacije
U dva sata, sažeto, ali jasno dvojac Čeliković i Katić upoznao je sudionike s pojmovima kao što su brand, logo, hashtag, za koje je većina čula, no pravu definiciju i način upotrebe nije znala. Primjere dobrog i lošeg vizuala loga, važnost vjerodostojnosti pri predstavljanju proizvoda i dosljednosti u kreiranju kampanje prikazao je zainteresiranima Igor Čeliković. Čeliković je također sudionike upoznao s korištenjem društvenih mreža kao što su Facebook i Instagram u poslovne svrhe, te koliko su one važne za stvaranje prepoznatljivosti na tržištu.
O web dizajnu, izgledima web stranica, pronalasku istih, ali i povezivanju stranica s društvenim mrežama govorio je mladi poduzetnik Ivan Katić, čije zanimanje i je ono web dizajnera.
Otvoren je bio mladi predavački dvojac i za sva pitanja sudionika koji su pokazali velik interes za onim što su čuli.
Svjesni su i sudionici i predavači, ali i organizator ovog susreta, predsjednik novogradiškog Udruženja Obrtnika Tomislav Šimić da se korištenje društvenih mreža u poslovne svrhe, a posebice izrada i korištenje web stranica ne može naučiti u dva sata, stoga je ovo tek bila uvodna edukacija, a ukoliko bude zainteresiranih za budućnost su planirane i radionice na tu temu kako bi se pobliže dočarao digitalni svijet.
no images were found