#SellSafe kampanja podizanja svijesti počela je 3. studenog u sklopu akcije eCommerce 2021

Kupci na internetu sada trebaju biti oprezniji nego ikad jer organizirane kriminalne skupine neprekidno prilagođavaju svoje metode online prevara kako bi iskoristili građane i tvrtke koje se bave e-trgovinom.

Od početka pandemije, mnoge tvrtke morale su prijeći na online način poslovanja. S obzirom na to da građani sada online usluge koriste nekoliko puta tjedno te sve više kupuju online, kibernetički kriminalci imaju sve više prilika za napad.

Čak i ako je online kupnja učinjena sigurnijom kroz primjenu novih tehnologija poput pouzdane autentifikacije klijenta ili dvostruke provjere autentičnosti, kibernetički kriminalci svejedno pronalaze načine za krađu.

#SellSafe kampanja podizanja svijesti

Europol, zajedno s Vijećem za rizike trgovaca i zemljama sudionicama, danas pokreće #SellSafe kampanju nakon uspješne prošlogodišnje kampanje kako bi istaknuo najuspješnije taktike za borbu protiv online prevara. Cilj kampanje je učiniti e-trgovinu sigurnijom promicanjem sigurnih metoda online kupovine te pomažući novim trgovcima u otvaranju njihove prve online trgovine bez opasnosti od kibernetičkih napada.

To je rezultat udruživanja snaga tijela za provedbu zakona iz zemalja sudionica, uz potporu Europola i Vijeća za rizike trgovaca, u koordiniranoj akciji borbe protiv online prevara koja je trajala od 1. do 31. listopada u sklopu akcije eCommerce 2021. Posljedično, uhićeno je 28 osumnjičenih osoba povezanih s prijevarnim transakcijama. Način rada uključivao je korištenje određenih mobilnih aplikacija povezanih s bankama kako bi se obavile nezakonite transakcije i kupnje.

Zemlje sudionice uključuju Albaniju, Austriju, Belgiju, Kolumbiju, Hrvatsku, Grčku, Mađarsku, Irsku, Italiju, Gruziju, Nizozemsku, Sjevernu Makedoniju, Poljsku, Portugal, Sloveniju, Slovačku, Španjolsku, Švicarsku i Sjedinjene Države.

Zemlje sudionice promicat će kampanju putem svojih društvenih medija koristeći hashtag #SellSafe kako bi upoznale potrošače s rizicima prevara povezanih s e-trgovinom.

U svrhu zaštite potrošača, Europol je osigurao niz korisnih savjeta kako bi bili korak ispred prevaranata i kako bi izbjegli gubitak novca.

Dodatne informacije o tome kako zaštititi sebe i svoju tvrtku od online prevaranata

Više općih savjeta o sigurnoj online kupovini možete pronaći ovdje

Foto: Europol

Komentari
Prethodni članakKalendar za 2022. izgleda obećavajuće: Bit će puno neradnih dana
Sljedeći članakObitelj Ćalić ponos je Davora: Uručena im je obiteljska zahvalnica