VIJESTI koje afirmiraju pozitivne ljudske vrijednosti, iste one za koje smo, često skloni tvrditi kako ih danas više ne prepoznajemo, imaju posebnu težinu i zaslužuju svoje mjesto u medijima, koji, na žalost, prednost, uglavnom, daju senzacionalizmu. Želeći pokazati kako se može raditi i drugačije, afirmirajući “tople, ljudske priče”, i pri tome ne gubiti čitanost, vijest koja slijedi, s pravom, ide na naslovnicu. Posebno stoga što su u središtu priče djeca i njihove potrebe. A, na tom je tragu priča o suradnji trgovčkog lanca LIDL i dokazanih prijatelja djece, članova Udruge HRABRO DIJETE, realizirana danas vrijednom donacijom.
Prepoznajući potrebe lokalne zajednice , jačajući ulogu civilnog društva, svjesni statusa regionalnog lidera na tržištu, tvrtka LIDL pokrenula je jedinstvenu humanitarnu akciju kroz koju zaposlenici u svojoj lokalnoj zajednici predlažu udruge i pojedince koji su, zbog vrijednih dostignuća, ali i ciljeva, kao i prepoznatljivosti u sredini, zaslužili pomoć. Ivan Stepić, povjerenik za kadrovska i socijalna pitanja u Lidlu upoznaje kako je kroz dosadašnji tijek akcije, tvrtka diljem Hrvatske, pomogla brojne vrijedne inicijative i plemenite ideje, ali i nagradila sve one anonimne pojedince koji iza takvih ideja stoje. Osim toga, ovakvim akcijama, “Lidl” želi kod svojih zaposlenika afirmirati pozitivne ljudske vrijednosti, naučiti ih da osluškuju i prepoznaju potrebe svoje sredine, aktivno se uključe u rješavanje problema, ali i promoviraju i i jačaju kolektivni duh, jer, nitko nije otok, a ljudska i moralna dužnost onih koji imaju, je da pomažu manje sretnima.
Udrugu HRABRO DIJETE i napore koje posljednjih godina na nacionalnoj razini poduzimaju njihovi članovi, kao i probleme djece oboljele od malignih bolesti , prepoznala je i predložila za donaciju Željka Matić, zaposlenica novogradiškog “Lidla”, na čiji je prijedlog, vrlo brzo, reagirala i uprava tvrtke. Kako je potreba puno, gotovo kao i problema s kojima svakodnevno žive obitelji djece oboljele od malignih bolesti, donacija će, itekako, dobro doći. Riječ je o prehrambenim i higijenskim potrepštinama u vrijednosti od 5 tisuća kuna, koje će članovi Udruge Hrabro dijete, kao i uvijek do sada, podijeliti na pravi način, znajući kome je što najpotrebnije. Istaknuo je to, zahvaljujući “Lidlu” i Željki Matić, bez čije humanosti, iznimnog osjećaja za potrebe drugih, ali i pravodobne reakcije, donacije ne bi ni bilo, Krunoslav Bošković, dopredsjednik Udruge.
Mudra narodna tvrdi kako “sit gladnoga ne razumije”. Slično je, na žalost i s bolesnima i zdravima, koji svoje stanje, uglavnom uzimaju zdravo za gotovo, bez mogućnosti ulaska u tuđe cipele. Na sreću, dok je ovakvih akcija, ali i inicijativa samozatajnih pojedinaca, životne teškoće “drugih” kraj kojih, često, prolazimo žmireći, bar će malo biti ublažene. Osim toga, dobro je znati kako i kapitalizam i tržišna ekonomija, unatoč borbi za profit, s vremena na vrijeme, pokažu ljudsko lice. Možda je, baš zbog toga, “Lidl” vodeći europski trgovački lanac, ali i mjesto koje kupci prepoznaju.
Autor: Simonida Tarbuk