Đurđa Trupinić učiteljica 1. i 2. razreda “Škole na Trećem”, trenutačno jedna od rijetkih koja o koronavirusu ne zna gotovo ništa. Posljednji tjedan živi za predavanja u improviziranoj učionici u studiju HRT-a, odakle se snima nastava koju od kuće prate svi hrvatski učenici od 1. do 4. razreda osnovne škole.

– Kad se ujutro vozim na predavanja Uberom, pitam taksista koliko je oboljelih. To je sve od informacija koje primam iz vanjskog svijeta – kaže učiteljica Đurđa.

Svaki dan Hrvatska radiotelevizija postavlja urednicu koja koordinira četiri učiteljice razredne nastave, od kojih je svaka zadužena za jedan razred. Iza njih pred kamerama još je do sedam učiteljica u razrednim timovima. Zajedno se dogovaraju, stvaraju dnevne scenarije na temelju kojih se u program umeću emisije iz arhive Obrazovnog i dječjeg programa HRT-a. Iako je početku bio plan da program ide uživo, od toga se odustalo zbog složenosti posla tako da snimaju za dva dana unaprijed. Učiteljice su doznale da će sudjelovati u televizijskom podučavanja prije samo tjedan dana i doista je nevjerojatna brzina kojom je sve organizirano i odrađeno.

– Svi scenariji koje sad radimo, mi radimo i u pravoj učionici. Ovo nije ništa drugo nego jedna učionica u kojoj nam je cilj cjelovito, integrirano poučavati. Takav je koncept Škole za život. Kako se pripremam za učionicu, tako se pripremam i za Školu na Trećem – objašnjava učiteljica Đurđa, kojoj je u početku snimanja jedno od glavnih pitanja bilo koliko djeci ostaviti vremena da nešto odrade.

Učiteljica Đurđa predaje u OŠ “Mato Lovrak”. Njezin razred je presretan jer njihova učiteljica je sad učiteljica svih prvašića u Hrvatskoj. Roditelji joj šalju fotografije svoje djece i velika su joj podrška. U Zagrebu ima stan, a svoju djecu srednjoškolca i studenta je poslala kući, tako da je trenutačno sama i posvećena isključivo Školi na Trećem.

U projekt Cjelovite kurikularne reforme uključena je od samoga početka 2015. godine. Sudjeluje u izradi kurikulumskih dokumenata, članica je Mentorske skupine i Radne skupine za nastavni predmet Matematika te Radne skupine za Razrednu nastavu. Autor je digitalnog Metodičkog priručnika za 1. razred osnovne škole. Educirana je trenerica za edukacije učitelja na županijskoj i državnoj razini i mentorica u virtualnoj učionici za edukaciju učitelja u provedbi Cjelovite kurikularne reforme.

Dobitnica je Nagrade Ministarstva znanosti i obrazovanja za najuspješnije odgojno-obrazovne djelatnike 2019. godine.

Izvor: Jutarnji.hr

Komentari
Prethodni članakHrvatski zavod za zdravstveno osiguranje izdao obavijest vezanu uz bolovanja
Sljedeći članakOd 1. travnja veće trošarine: Cigarete poskupljuju dvije kune