Uz visoke uzvanike, poslovne partnere, prijatelje i posebne goste prigodnim rezanjem vrpce novi prostor su otvorili vlasnik i osnivač tvrtke Stjepan Will, doajen ove branše na našim prostorima i gradonačelnik Mirko Duspara. Sve je počelo 1970. godine u Vukovaru, a danas imaju nekoliko salona na području Hrvatske.
“Kada sam imao 14 godina poslije 2. svjetskog rata zaposlio sam se u kombinatu Borovo kao učenik i radio sam u tvornici, pretežno na kamionima, bilo je talijanskih, američkih, a najviše Opel Blitz kamiona koji su tada bili najbrži kamioni s benzinskim motorima. Tada su osvojili Europu, vojska je bila njihova i na njima sam kovao zanat. S nepunih 18 godina sam položio vozački ispit, poslije toga sam radio u Borovu do odlaska u vojsku, nakon vojske ponovno kratko u Borovu i potom sam otišao u Njemačku u Schwarzwald. Tada, kada su se ukazale prilike za otvaranje samostalnog posla, vratio sam se u Vukovar i otvorio prvi auto salon”, ispričao je svoju priču o samim počecima Stjepan Will.
Od samo nekoliko zaposlenika u početku rada tvrtke danas broje 85 djelatnika i uspješno funkcioniraju u nekoliko auto salona.
“U pitanju je jako veliko ulaganje po najnovijim standardima i ovo je najnoviji i najmoderniji servis u Europi. Drago nam je što se nalazi u Brodsko-posavskoj županiji i pozivam ovim putem sve građane da dođu u AutoWill na novu adresu, Josipa Rimca 16, uvjere u kvalitetu servisa i prodajnog salona. Cijeli objekt je površine 2 100 kvadrata. Što se tiče limarije posjedujemo najnovijih 5 dizaica, a tu je i najnovija lakirnica najmodernija i jedina u Republici Hrvatskoj”, kaže Dalibor Dujić, voditelj brodske poslovnice.
AutoWill je s 25% od ukupnog broja prodanih vozila u Brodsko-posavskoj županiji drugi po statistici prodanih Opela u Hrvatskoj, odmah iza Vukovara. Željko Sredoja, direktor Opela za Republiku Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu kaže kako Opel na hrvatskom tržištu ima 25 prodajnih salona, a AutoWill šest.
“Kako je ovaj salon građen od nule išlo se u smislu funkcionalnosti i dizajna na najbolje i najprimjerenije u smislu prodaje i servisa. Ovo je definitivno naš najatraktivniji i najbolji salon koji imamo u Hrvatskoj. 2008. godine je bila velika kriza prodaje novih automobila u Hrvatskoj, pad prodaje je bio 70%, zadnje tri godine se događa oporavak, pogotovo zadnju godinu gdje bilježimo rast prodaje automobila kod fizičkih osoba (po prvi puta nakon 7 godina) skoro 20%. Kada gledamo županiju te brojke nisu toliko visoke, ali postoji rast, pogotovo kod AutoWilla na ovom području obzirom da su i financijski i kadrovski napravili veliki pomak od kada su prisutni”, ističe Sredoja.
Uvjereni su kako će otvorenje novog salona biti od velikog značaja za AutoWill i Opel automobile. Ove godine se spremaju za lansiranje tri nova modela, potpuno novu Insigniu, te dva modela u Crossover segmentu, Crossland X i Grand Land X, a u pitanju je segment koji ima najveći rast u Europi. Zašto je Opel bolji od konkurencije?
“Nudimo jako dobru vrijednost za novac, njemačku tehnologiju i pouzdanost, kvalitetan i dopadljiv dizajn, te što je bitno kod posjedovanja automobila, kvalitetnu mrežu za servis i održavanje”, kaže Sredoja.
Auto Will je otvoren za sve ljubitelje limenih ljubimaca i vozače Opel automobila, odnosno one koji će to tek postati, a nova adresa salona i servisa je Josipa Rimca 16.
no images were found