O ovoj temi govorili su gosti Josip Budimir, gospodarski strateg HSLS-a, Mijat Stanić, predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata, Aleksandar Čaklović, dugogodišnji ravnatelj Hrvatske uprave za ceste i prof. dr. Željko Marušić, s Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu.
Kako ističe Vidaković, svojim argumentiranim izlaganjem su potvrdili da prodaja, monetizacija ili koncesija autocesta nije dobra. Stručnjaci su se složili da su autoceste nacionalno javno dobro i da je ovo pitanje osim nacionalnog i gospodarsko pitanje RH.
Autoceste su da nas spajaju a ne razdvajaju.Budući koncesionar o tome ne bi vodio računa. Mišljenja su da možemo i sami povećati efikasnost upravljanja autocesta umjesto da ih na 50 godina dajemo koncesionaru koji bi se prema ovom nacionalnom dobru ponašao na način da mu je zarada na prvom mjestu a održavanje, ulaganje i radna mjesta na zadnjem.
Promjenom sustava naplate, i reprogramiranjem kreditnih obveza uštedilo bi se 500 milijuna kuna i stvorili bi se uvjeti za servisiranje kreditnih obaveza.
Najavljeno je i zajedničko skupljanje potpisa za održavanjem referenduma protiv prodaje auto cesta.
Autor: Sanja Bukvić