Prije dvadesetak godina kada su se online svijetu počele pojavljivati društvene mreže nitko nije mogao niti naslutiti u kojem smjeru će se razviti korištenje istih.
Prva ideja je bila povezati prijatelje i u nekom užem krugu npr. studentskom saznati tko je u vezi, a tko je single. Danas smo daleko od toga. Danas razgovaramo o milijardama dolara / eura koje se vrte preko različitih komunikacijskih platformi.
Večeras pišem o jednoj od najvažnijih za gradnju online biznisa – TikTok. Ova društvena mreža tako je algoritamski postavljena da korištenje potiče trendove i utječe na naše potrošačke navike.
Često puta čujem komentare kako se obrušuju na influencere, ali zapravo prihvatili mi to ili ne – to je novi marketinški model prodaje i reklame u naše postmoderno vrijeme. Ljudi ne žele reklame gdje se obraća svima i gdje smo samo masa među milijun drugih. Ljudi danas žele da se obraća osobno i direktno njima i da se razumiju njihove potrebe i želje.
Nadalje, radi se o novoj generaciji potrošača, koji kupuju tako što gledaju kratke videe na TikToku, ali time je stvorena i nova generacija poduzetnika. Time je došlo i do transformacije tržišta rada, odnosno došlo je do novo kreiranih radnih mjesta i profila profesionalaca i radnika,koji do sada na ovaj način nisu radili niti postojali.
Ne samo da su mladi poduzetnici kreirali svoje poslove, već su i postali poželjni promotori velikih kompanija njihovih robai/ili usluga. Osobno plan mi je i na ovoj platformi podići aktivnosti, no svakako uz preporuke mladih!
Zaključujem da je TikTok važan igrač u modernoj ekonomiji. To nije samo igra, zabava i skrolanje za one što ne znaju što bisami sa sobom.
TikTok je „must do“ i „place to do your business“!
Mirela