Kada je sada već davne 1998.godine priča zvana POLJOPRIVREDNO PODUZETNIČKE IDEJE pokrenuta, zamišljena je kao svojevrsni servis, ali i pomoć poljoprivrednicima, malim poduzetnicima, te vlasnicima Obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava u prilagodbi zahtjevnim uvjetima na domaćem, ali i stranom tržištu, ali i kao model kako na što bolji način predstaviti i poboljšati proizvod.

Od tada je prošlo 15 godina, mijenjale su se vlasti i politike, prolazili ministri koji su se    (uglavnom) zaklinjali u strateški značaj hrvatskog agrara i vraćanje poljoprivredi mjesta koje joj je oduvijek na nacionalnoj gospodarstvenoj karti pripadalo, a  manifestacija je  izrasla u respektabilnu savjetodavno-izložbenu  priredbu poznatu i izvan granica naše županije. Samo je poljoprivreda, na žalost, stagnirala, a onda počela i propadati. Hoće li se stvari s ulaskom  u Europsku uniju, s dobivanjem Akreditacije, ali i mogućnošću povlačenja 800 milijuna kuna ove godine koliko pripada poljoprivredi,  promijeniti, vidjet ćemo vrlo skoro. Do tada, pred  proizvođačima je i slavonskim seljacima još vrlo kratak period pripreme, ali i mjeseci prepuni strepnje i izazova. Ipak, bez predstavljanja proizvoda na kvalitetan način, marketinškog  pozicioniranja, jasno postavljenih ciljeva,  konstantnog učenja i usvajanja novih znanja, ali i onoga daleko važnijeg-  strateške i logističke podrške države i resornog ministarstva, kao i pozitivnog vjetra u leđa od strane svih ostalih faktora uključenih u priču, sada je već potpuno jasno, hrvatska poljoprivreda na europskom, a potom i svjetskom tržištu, unatoč prirodnom bogatstvu, znanju i trudu generacija, te bogom danim resursima,  neće imati što tražiti.

Autor: Simonida Tarbuk

Komentari
Prethodni članakSweet dreams ili tamo negdje ispod duge…
Sljedeći članakDepopulacija u Novoj Gradiški – ništa novo