Svake godine brojne korporacije pokušavaju pridobiti pažnju i simpatije klijenata diljem svijeta. U tome i uspijevaju, a mnoge od njih će vas ili nasmijati ili rastužiti.
U moru božićnih priča, nova reklama “Kupujmo hrvatsko” ističe se svojom toplinom, moćnom produkcijom i snažnom porukom, kojima pokušava osvojiti srca nacije i uvjeriti nas da ovih blagdana biramo domaće.
Simpatični djedica u reklami simbolizira sve vrijedne ruke hrvatskih proizvođača koji svojim radom pokušavaju omogućiti bolji život najmilijima.
Tako i on dočeka svijetli trenutak kada se mladić, birajući dar za djevojku, odluči upravo za njegov – domaći proizvod. Koliko jedan izbor čini razliku, zorno se očituje u nizu sretnih reakcija koje su uslijedile.
Ako ovu reklamu shvatimo kao putokaz i samo jedan dar više potražimo kod hrvatskog proizvođača, učinili smo razliku, osobito ako uzmemo u obzir činjenicu da ćemo ovih blagdana potrošiti čak 12 milijardi kuna. Nije nevažno u čijem će džepu taj novac završiti, a matematika je jednostavna.
Zato nas Hrvatska gospodarska komora i ovime želi podsjetiti da kupnjom domaćeg proizvoda čuvamo i pomažemo otvaranje novih radnih mjesta, a ujedno popravljamo sliku BDP-a.
Uključite se i vi u kampanju “Kupujmo hrvatsko” i darujte ljubav jedni drugima. Ovoga puta ne samo onima koje poznajete!