Jučer, 28. ožujka, održana je Skupština Turističke zajednice Brodsko – posavske županije.

Skupština je jednoglasno usvojila Izvješće o radu TZ za 2017.g. zajedno sa financijskim izvješćem.

Prihodi su ostvareni sa 104% a rashodi sa 94%. Također je značajan i porast broja dolazaka i noćenja turista u našu županiju za 8,61% . Evidentno je iz baze podataka e Visitor sustava za 12% noćenja više stranih turista u odnosu na domaće.

Konstatirano je da se učinio značajan iskorak na promotivnim aktivnostima koje su započete u zadnjom kvartalu 2017.g. a koje se nastavljaju u 2018.g. Značajnije aktivnosti između ostalog su;

  • Izrada nove Web stranice te prilagodba stranim turističkim tržištima (moderan dizajn, prijevod na tri a do kraja 2018 i na pet jezika, usaglašenost sa potrebama digitalnog marketinga, blog novosti, facebook stranica, intezivno korištenje slika, foto galerija, videa i slide show-a… )
  • Priprema promotivnog kataloga sa modernim dizajnom budući je zadnji takav katalog izdan 2007.g. Dakle u 2017.g. smo pokrenuli izradu promotivne brošure koje će predstaviti konkretne turističke proizvode naše županije i koju ćemo koristiti za promociju na domaćim inozemnim tržištima.
  • Aktivno uključivanje TZ Brodsko – posavske županije u provedbi projekta cikloturizma čiji je nositelj BP Županija
  • Druga faza projekta „Okusi graničarskog posavlja“ – sadržajnom redizajnu portala, proširenje obuhvata nosioca standarda, novom vizualu, zajednički nastupi velikim manifestacijama- Dani hrvatskog turizma, Špancirfest i dr.

Budući da TZ Brodsko – posavske županije u 2018.g. planira nastupati na desetak sajmova i/ili posebnih prezentacija i to uglavnom na tržištima iz kojih nam dolazi najviše turista krenuli smo u izradu marketinških alata za kvalitetnu promociju i prezentaciju. U travnju nas očekuje posebna prezentacija u Njemačkoj (Munchen) a već u svibnju u Italiji (Milano). Također smo sudjelovali ove godine i na posebnoj prezentaciji u veljači u Londonu i u ožujku u Sloveniji. Sve su to aktivnosti koje se odnose na ciljana tržišta i skupine (cikloturiste, turiste u tranzitu, ljubitelje eno gastro ponude i oni koji preferiraju kulturni i ruralni turizam). Većinu sajmova i posebnih prezentacija radimo sa klasterom „SLAVONIJA koji obuhvaća svih pet slavonskih županija.

Ovo je model po kome funkcioniraju sve županije u Hrvatskoj i uhodana je praksa u sustavu Hrvatske turističke zajednice. Također manji dio posebnih prezentacija nastupamo i sa klasterom „Slavonska košarica“ . Ovaj klaster obuhvaća tri grada i ukupno 17 općina . Također nam preostaju i samostalni nastupi na sajmovima i posebnih prezentacija u Hrvatskoj .

  • Slijedi i niz posjeta stranih novinara koji su se najavili još tijekom 2017.g.
  • Pokrenuta je ideja da uz pomoć nadležnog Ministarstva turizma i HTZ brendiramo turističku ponudu Slavonije kao destinacije te izborimo značajnije uključivanje prepoznatljivih turističkih sadržaja klastera „SLAVONIJA“ čiji smo partner . Također se nastojimo više uključiti u sve oblike promotivnih kampanja Glavnog ureda HTZ-a , posebice on lline kampanja koje su pokazale iznimno uspješnim. Prijedlog je realizacija tematskih kampanja samo za slavonske županije. Poželjna je i transparentnija zastupljenost klastera pet slavonskih županija na sajamskim nastupima na kojima nastupa HTZ, a ne i klaster.

Budući je zadaća turističkih zajednica županija da provode strateške planove te promoviraju turistički proizvod dok niže razine zajednica primarno modeliraju turistički proizvod i provode operativne planove, ocjena je da je dosadašnja suradnja turističkih zajednica bila dobra te da ju treba nastaviti.

Također je putem Powerpoint prezentacije prikazana aktivnost TZ sa detaljnim aktivnostima koje su započete u 2017.g. i koje će biti većim dijelom finalizirane tijekom travnja 2018.g. ;

  1. Redizajn Web stranice i prilagodba turističkim tržištima – travanj 2018.
  2. Izrada promotivnog kataloga za turistička tržišta – travanj 2018.
  3. Početak izrade vlastite Foto-video arhive – do kraja 2018.g.

II.

Turistička zajednica Brodsko – posavske županije organizira povodom uskrsnih blagdana besplatan obilazak Brodske tvrđave u pratnji stručnog vodiča. O njenoj ulozi , namijeni kroz povijest i arhitekturi govoriti će turistički vodič, gospođa Vera Pudić.

Pozivaju se svi zainteresirani da u ponedjeljak , 2. travnja 2018.g. s početkom u 16, 00 sati budu na glavnom ulazu u Tvrđavu Brod, Vukovarska ulica bb.

Ideja je da sami građani i njihovi gosti i članovi obitelji koji su možda došli iz drugih sredina zajedno bolje upoznaju našu povijest te da provedu blagdansko druženje na način da odvoje sat vremena te upoznaju našu kulturnu i povijesnu baštinu.

no images were found

Komentari
Prethodni članakVeselo je bilo jučer u Gradskoj knjižnici Nova Gradiška / foto i video
Sljedeći članak2.HMNL Istok- seniori MNK “NG-Unitas” doživjeli poraz