U Hrvatskoj obrtničkoj komori “najavili”su novu digitalnu aplikaciju “Smart service”, kojom žele uvesti jednostavniji, efikasniji i brži način posluživanja u kafićima i restoranima, pa i hotelima.

Po dolasku u ugostiteljski lokal gosti više neće morati čekati konobara da bi vidjeli ili čuli ponudu te odabrali što žele naručiti nego će to moći učiniti sami.

Kako će to izgledati, pokazali su ekipi 24 sata praktično na predstavljanju aplikacije. Bili su gosti u zamišljenom kafiću i uvjerili se kako je sustav naručivanja poprilično jednostavan, kako za ugostitelje tako i za goste. Bez potrebe za posebnim “uputama o korištenju” sjeli su za stol označen brojem šest. Prije samog ulaska u digitalni meni trebali su odabrati jedan od sedam ponuđenih jezika, a nakon toga otvara se ponuda kafića, odnosno restorana. Svaka ponuda dolazi s fotografijom te detaljnim opisom hrane i pića, a navedena je, naravno, i njegova cijena. Moglo se i dodatno naglasiti kako, umjesto s običnim mlijekom, žele kavu s bademovim.

Slične izmjene u ponudi mogu se tražiti i ako se naručuje hrana. Nakon narudžbe stigla je potvrda, a kavu koju su naručili donio je ipak konobar. U rekordno brzom roku i, naravno, s bademovim mlijekom umjesto običnog.

 

Komentari
Prethodni članakGrad planira sufinancirati čipiranje i sterilizaciju pasa
Sljedeći članakKriminalistički triler 21 most u novogradiškom kinu