U Novoj Gradiški jučer su se okupile poduzetnice iz nekoliko hrvatskih županija kako bi dobile dodatna znanja u marketingu, prodaji i socijalnim vještinama kao pomoć pri dodatnom razvijanju svog poduzetničkog pothvata.

Udruga za razvoj poduzetništva „Perspektiva“ provodi regionalni projekt „Ženska perspektiva“ kako bi poduzetnicama iz nerazvijenih područja Hrvatske pomogla u razvoju i jačanju njihovih poduzetničkih aktivnosti.

Nakon javnog poziva i niza motivacijskih radionica u Projekt se uključilo više od šezdeset poduzetnica iz sedam najnerazvijenijih županija u Hrvatskoj, Virovitičko podravske, Brodsko posavske, Vukovarsko srijemske, Bjelovarsko bilogorske, Požeško slavonske, Sisačko moslavačke i Osječko baranjske županije.

– Projekt je namijenjen ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, različitim oblicima agroturizma, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći na taj način očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju, kulturnu i povijesnu baštinu – istaknula je zamjenica gradonačelnika Ivana Trupina.

U listopadu su poduzetnice boravile tri dana na studijskom putovanju u Istri gdje su im domaćice bile istarske poduzetnice, nakon toga udruga Persepektiva nastavila je s edukacijom i treningom poduzetnica na temu Osnove poslovanja na seminarima održanim u studenom i prosincu u Topuskom i Gradištu.

Edukacija je nastavljena jučer u Novoj Gradiški, na temu Marketing i prodaja za poduzetnice iz četiri slavonske županije koje su ovom prilikom sa sobom ponijele svoje proizvode i promotivne materijale budući projekt pruža edukaciju i trening na primjerima poslovnih pothvata poduzetnica, sudionica projekta.

– Veliki iskorak koji čini „Ženska perspektiva“ je pomoć poduzetnicama da iskoriste svoj puni poduzetnički potencijal da iz proizvođača za vlastite potrebe izrastu u komercijalne proizvođače te usvoje tržišna razmišljanja – istaknuo je mr. sc. Tomislav Lneniček, pokretač projekta i predsjednik Udruge Perspektiva.

– Vrlo sam zadovoljna postignutom dinamikom i homogenošću poduzetnica jer dolaze iz različitih dijelova velikog područja obuhvaćenih sedam županija. To je vrlo dobar pokazatelj za uspješnu provedbu sljedećih projektnih aktivnosti – stručnog mentorstva, razradu projektnih ideja, formiranja proizvoda, pripreme poslovnog plana, osnova financija i računovodstva koje se nastavljaju u 2019. godini – naglasila je mr. sc. Dragica Karajić, voditelja projekta.

 

Komentari