Svakodnevno provodimo minimalno pola sata surfajući internetom, listajući objave na društvenim mrežama ili sjedeći u naslonjaču i gledajući televiziju bez nekakve posebne potrebe, jednostavno “ne znamo što ćemo sa sobom”. Kasnije kako to biva sami se sebi ili drugima žalimo kako smo utrošili vrijeme u prazno, udebljali se, utromili. S druge strane, da tih 30 minuta dnevno iskoristite za hodanje mogli biste imati puno više koristi, posebice kada je zdravlje u pitanju, i fizičko i mentalno.

Zašto? Donosimo vam 7 “zato”. 

1. Zato što  sagorjevate kalorije. Pola sata hoda dovoljno je da sagorite oko 150 kalorija, ovisno o terenu i brzini hoda i više što, osim za vaše fizičko zdravlje jer aktivira i učvršćuje mišiće, pridonosi i ljepšem izgledu. 

2. Zato što hodanje smiruje. Hodanje opušta čak i ako niste u prirodi, već na prometnim i bučnim gradskim ulicama, a može i na traci za hodanje, važno je fokusirati se na hod i s uma smetnuti svakodnevne brige.

3. Zato što će vam noge biti čvršće. Spomenuto u prvom zato, samo 30 minuta hoda dnevno odlično je za toniranje mišića. Ako uz svakodnevne šetnje odlučite i dva puta tjedno odraditi trening snage, primijetit ćete još bolje rezultate.

4. Zato što smanjuje varikozne vene. Redovito hodanje, prema tvrdnjama pojedinih stručnjaka,  smanjuje pojavu i bol varikoznih vena. 

5. Zato jer “popravlja” probavu. Nakon obroka nemojte zaleći na kauč, odlučite se radije nakon kratkog odmora od nekoliko minuta iskoristiti vrijeme za  30-minutna šetnju koja će ubrzati  vaš probavni sistem i održati šećer u krvi u granicama normale.

6. Zato što možete obaviti više zadataka odjednom. Hodajući možete koristiti svoj telefon, no ne za obavljanje poslovnih obaveza, telefoniranje s suradnicima ili odgovaranje na mailove. Vrijeme iskoristite za pozive dragim osobama ili preslušavanje omiljene glazbe. A najbolje je možda ostaviti se mobitela, uključiti u hodanje razgibavanje ruku i opustiti misli. 

7. Zato što  inspirira za još više vježbanja

Nakon nekoliko tjedanja hodanje će postati rutina, a prvi rezultati mogli bi biti poticaj za još više aktivnosti. Probajte trčati ili voziti bicikl, mogućnosti su beskonačne.

Foto:Ilustracija 

 

 

Komentari