Tradicija se ne smije zanemariti pa tako osam od deset hrvatskih građana planira napraviti tradicionalni uskrsni ručak ili doručak.
Cijene na novogradiškoj tržnici i dalje su iste, proljeće i lijepo vrijeme izmamilo je sugrađane iz svojih domova, kao i sve bogatija ponuda na Gradskoj tržnici.
Proljeće je obogatilo ponudu na gradskoj tržnici koja će samim time postati konkurentnija trgovačkim lancima koji nabavljaju uvezenu, skuplju robu. S većim brojem zraka sunca i tempera na termometru smanjuje se broj kupaca na odjelima voća i povrća u trgovačkim lancima, upravo zato što odlaze na tržnicu u potrazi za svježim proizvodima ekološkog uzgoja.
Takvim proizvodima itekako obiluje gradska tržnica pa tako i najizbirljivija nepca mogu pronaći najzeleniju i najukusniju zelenu salatu, mladi luk i rotkvicu kao najzastupljenije sezonsko povrće. Raznovrsno voće također je lako pronaći na tržnici, a što se tiče cijena, one se ne razlikuju puno od onih u trgovinama. Osim već ubranog voća i povrća, prodavači su za one koji vole vlastiti uzgoj, pripremili i raznovrsne sadnice.
Kada je riječ o tome planiraju li građani štedjeti pri kupovini namirnica za Uskrs. Naime, da planiraju štedjeti lani je izjavilo 54,3% građana, dok će ove godine pri kupnji štedjeti njih dvije trećine (66,5%).