Europska komisija u suradnji sa kabinetom povjerenika Nevena Mimice organizira događanje – DIJALOG SA GRAĐANIMA dana 03.ožujka 2014.godine u Hypo Centru u Zagrebu, s početkom u 16:00 sati.

Svrha je događanja omogućiti građanima sudjelovanje u diskusiji o budućnosti Europske unije kao i izraziti svoje mišljenje i postaviti neposredna pitanja povjereniku N.Mimici o politici zaštite potrošača.

Naša želja je omogućiti što većem broju zainteresiranih građana sudjelovanje na navedenom događaju, te Vas pozivamo da se aktivno uključite jer ste i Vi dio Europe, dio Zajednice i Vaš glas se treba čuti. Pridružite se raspravi!

Rasprava u Zagrebu usredotočit će se na tri bitne teme:

– Hrvatska – gotovo godinu dana članstva u EU-u: što se promijenilo? 

Mnoge prednosti ulaska u Europsku uniju vidljive su i prije pristupanja – primjerice jednostavnije putovanje. No tek puno članstvo u Europskoj uniji može zaista ponuditi sve prednosti građanstva Europske unije, od boljih obrazovnih mogućnosti do kupnje putem interneta. Za Hrvatsku kao zemlju prednosti su mnogobrojne, od povećanja dostupnih sredstava iz strukturnih fondova do toga da se njezin glas čuje ne samo u Europskoj uniji, već putem nje i na globalnoj razini. Kakav je vaš doživljaj članstva u Europskoj uniji, što je prošlo dobro, a gdje vam očekivanja nisu ispunjena?

– Gospodarska kriza – u kojim područjima Europska unija i njezine države članice moraju pojačati napore kako bi ponovno pokrenule gospodarski rast?

Gospodarska kriza pogodila nas je 2008. godine. Mnogo je toga učinjeno, postoje ohrabrujuće naznake da se situacija poboljšava diljem Europe, no kriza je još uvijek prisutna. U kojim područjima Europska unija mora pojačati djelovanja kako bi se učinkovito uhvatila u koštac s njom? Kako Hrvatska i druge države članice mogu ponovno pokrenuti gospodarski rast? Koja je pritom uloga institucija Europske unije, nacionalnih vlada, velikih korporacija, malih poduzeća i pojedinaca?

– Politika zaštite potrošača – koja očekivanja imate kao europski potrošača? 

Politika zaštite potrošača nudi priliku za vrlo pozitivan učinak na kvalitetu svakodnevnog života ljudi. Svatko od nas je potrošač: želimo biti sigurni i, osobito u doba teških gospodarskih uvjeta, želimo znati da svoj novac pametno trošimo. Politikom zaštite potrošača potrošačima se mora omogućiti povoljnija kupnja i djelotvorno korištenje vlastitih prava.
Mnogo je područja u kojima potrošači, kako u Hrvatskoj tako i u čitavoj Europi, imaju priliku za uštedu – manji troškovi za energiju, manje naknade bankama ili pak kupnja trajnije robe bolje kvalitete. Tržišta moraju raditi na korist potrošača, a ne samo obratno.
Zanimaju nas ideje o tome kako svakom Europljaninu omogućiti najpovoljniju moguću kupnju.

Trošak prijevoza u cijelosti je pokriven. Molimo sve zainteresirane prijave svoje sudjelovanje na telefon Europe Direct informacijskog centra Nova Gradiška 035/332-000 ili na mail (ime i prezime):[email protected] ili [email protected] .

Svi zainteresirani koji nisu u mogućnosti osobno prisustvovati dijalogu mogu ga pratiti uživo putem interneta:http://ec.europa.eu/debate-future-europe/citizens-dialogues/index_en.htm … ili se pridružiti dijalogu putem Twittera (#EUdeb8), unaprijed uputiti komentare ili pitanja na Facebook-stranicu Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj ili ih poslati putem elektroničke pošte na: [email protected].

Komentari
Prethodni članakHitno ukinuti novčane naknade članovima radnih tijela Grada Nova Gradiška!
Sljedeći članakHSLS o stanju zdravstvene zaštite u BPŽ