Namjena poziva je poticanje investicija povezanih s osnivanjem nove poslovne jedinice ili proširenjem kapaciteta postojeće poslovne jedinice. Cilj je bespovratnim potporama ojačati konkurentnost mikro i malih poduzetnika u sektoru proizvodnje i proizvodnih usluga.

PRIHVATLJIVI KORISNICI

– mikro i mali poduzetnici (do 49 zaposlenih) koji imaju koeficijent vlastitog financiranja (kapital/ukupna imovina)manji ili jednak 35%, a koji djeluju  u sektorima:

C Prerađivačka industrija, svi osim 12.0 Proizvodnja duhanskih proizvoda,  25.4 Proizvodnja oružja i streljiva,  30.4 Proizvodnja vojnih borbenih vozila

F Građevinarstvo: 43.2 Elektroinstalacijski radovi, uvođenje instalacija vodovoda, kanalizacije i plina i ostali građevinski instalacijski radovi,  43.3 Završni građevinski radovi,  43.9 Ostale specijalizirane građevinske djelatnosti

G Trgovina na veliko i na malo; popravak motornih vozila i motocikla: 45.2 Održavanje i popravak motornih vozila

J Informacije i komunikacije (izdavanje: knjige, novine, softver, filmovi, emitiranje programa, telekomunikacije, računalno programiranje i savjetovanje, informacijske uslužne djelatnosti-internet portali, novinske agencije)

M Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti: 71.1 Arhitektonske djelatnosti i inženjerstvo te s njima povezano tehničko savjetovanje, 74 Ostale stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti  74.1 Specijalizirane dizajnerske djelatnosti i  74.2 Fotografske djelatnosti

N Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti: 81.3 Uslužne djelatnosti uređenja i održavanja krajolika

S Ostale uslužne djelatnosti: 95 Popravak računala i predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo.

Poduzetnici moraju biti registrirani za obavljanje gospodarske djelatnosti najmanje godinu dana prije dana predaje projektne prijave i imati jednog zaposlenog na temelju sati rada u mjesecu koji prethodi mjesecu predaje projektne prijave;

IZNOSI I INTENZITET POTPORE

Najniža vrijednost potpore, koja se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 30.000,00 HRK. Najveći iznos potporene može prijeći prag od 300.000,00 HRK.

Maksimalan intenzitet potpore koja se može dodijeliti poduzeću prema veličini iznosi:

– malom poduzeću 65% ukupne vrijednosti investicije tj. prihvatljivih troškova

– mikro poduzeću 85% ukupne vrijednosti investicije tj. prihvatljivih troškova

PRIHVATLJIVI TROŠKOVI I AKTIVNOSTI

Ulaganje u materijalnu imovinu

Nabava novih strojeva, postrojenja i opreme za proizvodnju, obradu i preradu koje dovode do unaprjeđenja proizvodnje stvaranjem nove vrijednosti, te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon
Nabava dijelova postrojenja i opreme kojom se proširuju proizvodni kapaciteti i/ili zaokružuje proizvodna linija, alata, radnih vozila i strojeva, te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon,  ako su vezani uz projektne aktivnosti
Troškove ulaganja u mjere energetske učinkovitosti, povezana sa svrhom projekta
Nabava mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata koji tvore smislenu i nedjeljivu tehnološku cjelinu, a koja je povezana s prihvatljivim projektnim aktivnostima
Troškovi  uređenja i opremanja objekta/radionice ukoliko se radi o prihvatljivim aktivnostima odnosno ukoliko isti uključuju preuređenje građevine tj. objekta/radionice koja je povezana s osnivanjem nove poslovne jedinice ili proširenjem kapaciteta postojeće poslovne jedinice
Troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver) koji su izravno povezani sa svrhom projekta

Ulaganje u nematerijalnu imovinu

Troškovi nabave patenata, autorskih prava, znanja ili drugih vrsta intelektualnog vlasništva
Troškovi vezani uz stručna osposobljavanja, strukovne izobrazbe, stjecanja novih znanja (know-how) ako su vezani uz projekt
Troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver)

Savjetodavne usluge vezane za ulaganje

Usluge upravljanja projektom;
Usluge provedbe javne nabave za potrebe projekta;
Troškovi promidžbe i vidljivosti

Kod pripreme natječajne dokumentacije, podnošenja projektnih prijava i tijekom provedbe projekata, korisnici se moraju pridržavati postupka nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi.

OPĆI ZAHTJEVI

Rezultati ulaganja poduzetnika se moraju zadržati na mjestu ulaganja, najmanje 3 (tri) godine nakon završetka projekta.

Trajanje projekta ne može biti duže od 18 (osamnaest) mjeseci.

Prijavitelj po predmetnom Pozivu u postupku dodjele bespovratnih sredstava može imati samo jednu projektnu prijavu.

ISPLATE BESPOVRATNIH SREDSTAVA

Korisnik može koristiti predujam najviše do 40% odobrenih bespovratnih sredstava. Uvjet za isplatu predujma jebjanko zadužnica u iznosu ukupno odobrenih bespovratnih sredstava. Troškovi korisnika podmirit će se u skladu s„metodom nadoknade“ tj. svaka 3 (tri) mjeseca od sklapanja Ugovora.

Komentari
Prethodni članakOni su slatki, ali i opasni: Šire se Hrvatskom i prijete svemu
Sljedeći članakPriopćenje za javnost Udruge proizvođača mlijeka Brodsko-posavske županije