Mreža bankomata i poslovnice banaka u svakom trenutku će biti opskrbljene dovoljnom količinom gotovine, a građanima se preporučuje korištenje usluga digitalnog bankarstva i kartičnog plaćanja. Zdravlje građana, zaposlenika i klijenata banaka u ovom trenutku je najvažnije te shodno tome banke, kao odgovorne institucije, više puta dnevno dezinficiraju prostore poslovnica, kao i mrežu bankomata. Shodno tome, molimo i građane da u ovom izazovnom razdoblju budu odgovorni prema sebi i drugima te na taj način sačuvaju zdravlje društva u cjelini.
S pozornošću ćemo nastaviti pratiti daljnji razvoj situacije i preporuke državnih tijela te u skladu s njima postupati. U nastavku donosimo upute za građane kojima je u ovom trenutku neophodan dolazak u poslovnicu banaka:
• Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, ponašajte se u skladu s preporukama nadležnih zdravstvenih službi • Klijentima banaka kojima je određena mjera samoizolacije izričito savjetujemo da poštuju mjere koje su im određene
• U slučaju da imate simptome respiratorne bolesti, molimo vas da ne posjećujete poslovnice banaka s ciljem zaštite zdravlja ostalih građana, klijenata te djelatnika banke
• Molimo vas da pričekate svoj red izvan poslovnice u slučaju većeg broja građana u poslovnici
• Red na usluge u poslovnici ili izvan nje pričekajte na sigurnoj udaljenosti (1.5 m) od drugih osoba
• U poslovnici izbjegavajte rukovanje i fizički kontakt s drugim osobama • Koristite dezinfekcijska sredstva nakon rukovanja s novčanicama, kovanicama i bankovnim karticama
• U narednom razdoblju nastojite koristiti usluge digitalnog bankarstva i mrežu bankomata na raspolaganju
• Redovite pratite novosti na Internet stranicama svojih banaka, kako biste bili upoznati s radnim vremenom određene poslovnice
• Na ulazima u poslovnice postavljene su „Obavijesti za klijente“ – jasne preporuke za postupanje klijenata i odgovorno ponašanje
Izvor: Mediaservis
Foto: Ilustracija/Internet