Iako nam hladnoća i niske temperature često služe kao opravdanje da se zatvorimo u kuću i provedemo vikend ispod dekice, prednosti zimskog hodanja, i za mentalno i za fizičko zdravlje, tolike su da ćete nakon čitanja ovog teksta poneko popodne na kauču, nadamo se, zamijeniti šetnjom na popularnom Strmcu u kojoj vas neće spriječiti niske temperature.

Svježi zrak i kretanje, a možda i malo sunca, korisni su za zdravlje i raspoloženje. No prije negoli počnemo pisati o benefitima zimskog hodanja, bitno je spomenuti da se za njega trebate dobro pripremiti.

Za početak – na sebe odjenite nekoliko slojeva odjeće kako biste se mogli prilagođavati trenucima u kojima se zagrijete ili ohladite. Bilo bi dobro i da gornji sloj odjeće bude otporan na vodu i vjetar, kao i da imate reflektirajući prsluk, posebno ako će vaše hodanje ući u noć.

Također, ne zaboravite rukavice, ako je potrebno na ruke stavite i dva para kako bi vam ruke bile na toplom. Kad se zagrijete, najlakše je jedan par skinuti. I nemojte hodati s rukama u džepovima jer na taj način utječete na ravnotežu.

Glavu pokrijte kapom, a lice i vrat ogrnite šalom. Pobrinite se i da je vaša obuća za zimske šetnje topla, vodootporna te da se ne kliže jer led zimi nije rijetkost.

Ako će hodanje postati vaša zimska aktivnost, ne bi bilo loše da nabavite štapove za hodanje, pogotovo ako će vaš odabir biti neravan teren.

pokušajte pronaći društvo koje će vas motivirati da vam šetnje ne budu jednokratna stvar, nego redovita aktivnost.

Hodanje je jeftino i lako. Te dvije stvari neka vam budu prvi poticaj da njime zamijenite popodnevno ležanje na kauču.

Još bolji poticaj da se bacite na hodanje jest činjenica da su i znanstvenici uvidjeli čitav niz prednosti koje ima tek 150 minuta fizičke aktivnosti tjedno, koja može biti umjerena ili jača, ovisno o vašim mogućnostima. Hodanje na nižim temperaturama pomoći će vam da sagorite više kalorija jer vaše tijelo napornije radi da ostane zagrijano.

Nakon blagdanskog blještavila kod mnogih ljudi javlja se zimska depresija, a jedan od načina borbe s njom jest i hodanje.

Naime, u slučaju depresije preporučuje se što više vremena provoditi na otvorenom. Ako ste među onima koji su nakon blagdana potpuno potonuli, neka dio vašeg života postanu šetnje, po mogućnosti na lijepim lokacijama, u prirodi, što će biti dodatni plus. Šetnja na svježem zimskom zraku idealan je način za druženje s prijateljima. Osim toga, ako se šetate sami, sigurno ćete naletjeti na neke susjede, poznanike s kojima ćete se pozdraviti i ugodno popričati. I dan će odmah biti ljepši, prenosi zadovoljna.hr

U nadi da će vas ove fotografije prekrasnog izletišta pokrivenog snijegom, izmamiti iz toplih domova, na druženje u snježnim radostima. 

 

Komentari