Saga oko kružnog toka “kod Kauflanda” se nastavlja. No ovoga puta, produljeno trajanje radova ne samo da je ugrozilo strpljenje vozača nego i njihovu sigurnost, te sigurnost ostalih sudionika u prometu, biciklista i pješaka, posebice onih najmlađih.

Odmah po početku radova na novome kružnom toku većina građana bila je skeptična u obećanje kako će tok biti izgrađen u roku od 90 dana, no nitko nije očekivao da će se ovoliko dugo produljiti radovi, te da će, ono što bi trebalo jednom biti kružni otok, izgledati iz mjeseca u mjesec jednako. Iako, mora se reći, pomaka u radovima ima, pomiču se strojevi, a i da je cestu od istoka prema sjeveru grada moguće koristiti zaključili su sami građani.

I ne, ne bi bilo problema da taj dio ceste, dok su radovi u stanju mirovanja koriste pješaci ne bi li si skratili ili olakšali put, vozači su ti koji stvaraju probleme. Prvenstveno ugrožavajući vlastitu, ali i sigurnost ostalih sudionika u prometu, te svoj džep, jer kršenje prometnih pravila koje ćemo u nastavku spomenuti itekako košta.

Što rade vozači u zadnje vrijeme (mada su radili i ranije, no sada je postalo sve učestalije) jest to da zatvorene dionice prometnica, bez obzira na signalizaciju koja zabranjuje prometovanje, koriste kako bi njima vozili. Netko se dosjetio, drugi se povode za tim nekim, a sistem je jednostavan. Vozači pomaknu čunjeve koji ograničavaju prometnice i otvore si put po još nezavršenoj cesti oko budućeg kružnog toka. Rade to i u smjeru istoka i u smjeru sjevera, ugrožavajući pri tome, ponavljamo i svoju, ali i sigurnost drugih. Riskirajući plaćanje kazni, jer pojačan je policijski nadzor otkad je primjećena nepropisna vožnja tim djelom grada.

Nervoza zbog odugovlačenja radova na kružnome toku uzela je maha u krivom smjeru, umjesto apeliranja prema onima koji su zaduženi za izgradnju, vozači su se odlučili na ugrožavanje. Bune se na kazne, ne bune se na čekanja. Makar kažu, strpljen spašen, što u ovom kontekstu itekako ima težinu, jer samo je pitanje vremena kada će zbog ovakvog ponašanja u prometu netko stradati.

 

no images were found

Komentari
Prethodni članakUlica Ivana Domca hitno treba sanaciju
Sljedeći članakNovogradiška podružnica “Hrvatskih šuma”: Što sve šumari rade / foto