Da se ne odvija turizam samo na Jadranu dokaz je Brodsko-posavska županija koja je od početka godine do 21. rujna dosegla 82 posto noćenja iz najbolje pretpandemijske 2019. Kako ističu turistički djelatnici naše županije, sjajan trend rasta nastavlja se i dalje.

Sudeći prema turističkim rezultatima Brodsko-posavska županija potvrdila je status cjelogodišnje destinacije. Iako još nije završio, mjesec rujan je bolji u odnosu na rekordnu 2019., a dokaz tomu je i skupina Ukrajinaca i Poljaka koja se jučer, prilikom obilježavanja Svjetskog dana turizma, zatekla u „Slavonskom dućanu”.

Naime, Turistička zajednica grada Nova Gradiška u suradnji sa „Slavonskim dućanom” organizirala je u povodu Svjetskog dana turizma događaj pod nazivom „Slatki doručak u
Slavonskom dućanu“. Tom prigodom posjetitelji su mogli degustirati domaće slatke proizvode iz asortimana „Slavonskog dućana”. Uz to, bila je ovo prigoda i za kušanje slatkih vina i voćnih rakija predstavnika lokalnih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava:

-Turistička zajednica i ovim događajem želi promovirati proizvode „Slavonskoga dućana” i
lokalnih OPG-ovaca, ali i tradicijsku gastronomsku ponudu slavonskoga kraja.
Svima koji sudjeluju u kreiranju hrvatskog turističkog proizvoda ovo je prilika staviti
naglasak na inkluzivni turizam, odnosno pokazati da iza svake brojke, ustvar,i stoji osoba. U nadi dosezanja još veće kvalitete i konkurentnosti hrvatskoga turizma, Turistička zajednica grada Nova Gradiška upućuje svima najbolje želje i ovim putem želi zahvaliti svima onima koji pridonose turističkoj promociji našeg grada i kraja – istaknula je direktorica Turističke zajednice grada Nova Gradiška Dinka Matijević.

– Imamo jako dobru suradnju s Turističkom zajednicom koja nam uvelike pomaže u našem radu. U novom prostoru povećali smo ponudu tako da sada u našem prodajnom prostoru prezentiramo proizvode preko 80 proizvođača iz pet hrvatskih županija. U ponudi imamo suhomesnate proizvode, rakije, vina, namaze, jabučni ocat, med, aroniju, kupinovo vino, veliki izbor suvenira i etno suvenire koji su karakteristični za Slavoniju. Mogu reći da je interes kupaca iznimno velik. Imamo jako puno kupaca i iz susjednih gradova koji gravitiraju našem području – kaže voditelj „Slavonskog dućana” Milan Rosić.

– Grad Nova Gradiška, ali i šira okolica itekako imaju potencijala za razvoj turizma. Jedan od vidova kojima želimo unaprijediti našu turističku ponudu je i „Slavonski dućan” u kojem se nalazimo. I svi ovi proizvodi u „Slavonskom dućanu” gdje se sada nalazimo naša su turistička ponuda. Također, sva ova događanja koja smo imali tijekom cijeloga ljeta, od Novogradiškog glazbenog ljeta, promenadnih koncerata, „Oktober festa”, sve su to stvari kojima želimo unaprijediti našu turističku ponudu. U tom pravcu idemo dalje – dodao je gradonačelnik Vinko Grgić.

 

Komentari
Prethodni članakČlanovi Karate kluba Nova Gradiška nastavljaju pobjednički niz
Sljedeći članak37 novooboljelih od COVID-19 u protekla 24 sata