Prvi je put kurikulum novoga predmeta spomenut u Javnome pozivu za izbor članova radne skupine za rad u sklopu eksperimentalnog programa cjelodnevne škole, objavljenom na stranicama Ministarstva. Ministarstvo još nije predstavilo cjelovit projekt, no kako je pisao Jutarnji, jedna od novosti jest da učiteljice razredne nastave više neće održavati nastavu tjelesne i zdravstvene kulture nego će se u školama zaposliti magistri kineziologije. Pritom se u četvrtom razredu osnovne povećava satnica tjelesnog s dva na tri sata.
Novi predmet praktične vještine trebao bi biti jedan od nastavnih sadržaja kroz koji će učiteljice razredne nastave kompenzirati gubitak sati tjelesne i zdravstvene kulture.
Predmet praktične vještine učenici bi imali jedan sat tjedno, a kako doznajemo, osnovni elementi novoga kurikuluma bili bi: samostalnost i briga o sebi, sigurnost, promet i prva pomoć, potom dizajn i izrada rukotvorina (i ostalih proizvoda), dom i okruženje kućanstva, financije (i ekonomija) te participacija i poduzetništvo.
Prema prvim konturama predmeta praktične vještine, učenici bi među ostalim učili o zdravoj prehrani, higijeni, dnevnoj organizaciji dana, a očito je da se ovim predmetom u škole vraća i dio vještina koje su nekadašnje generacije učile kroz domaćinstvo.
Taj dio će obuhvaćati poučavanje o kućanskim poslovima – čišćenju, kuhanju, recikliranju i slično. Učiteljice bi djecu trebale poučavati i tomu kako funkcioniraju kućanski aparati, pa i kako popraviti jednostavne kvarove u kućanstvu, piše novinarka Jutarnjeg lista Mirela Lilek.