Da, dobro ste pročitali. Uskoro na ekrane vaših automobila stižu oglasi. Time bi lokalni supermarketi na ekranima vaših automobila mogli reklamirati uskršnje purice za 29,99 ili pak tenisice na sniženju za 199,99.
Budućnost je svijetla, zar ne?!
Nagađanja oko reklamiranja raznoraznih proizvoda i usluga na ekranima vaših infotainment-sustava već su odavno aktualna. A već se dogodilo i nekoliko probnih pokušaja takve vrste reklamiranja te je cijela priča s odličnim pet prošla inicijalne faze razrade. No u posljednje vrijeme su nagađanja sve više prelazila u stvarnost, a danas ta stvarnost kreće u pohod na čitav svijet automobila. – donosi portal automobili.hr
Naime, tvrtka Telenav – inače bazirana u Santa Clari, već odavno surađuje s pojedinim proizvođačima iz domene auto-industrije.
Ta je poslovna suradnja do sada bila izuzetno uspješna – barem što se konstantnog spamanja s reklamama tiče, pa nikoga ne treba čuditi da cijela priča odlazi još koju dimenziju dalje.
Komitenti ove tvrtke su Toyota i Lexus, te Ford i General Motors, što u prijevodu znači da je dobar dio američkog tržišta automobila pokriven kampanjama ove tvrtke. I to je sasvim u redu, jer u krajnjoj liniji i marketinške tvrtke od nečega trebaju živjeti.
No nedavno je upravo ova tvrtka osmislila tzv. „ICAP“, odnosno reklamnu platformu za vozila i tu cijela priča kreće poprilično nizbrdo, odnosno za mnoge od nas u krivom smjeru…
Ideja je iskoristiti internetsku povezivost automobila i njihovih infotainment-sustava za reklamiranje pojedinih tvrtki, odnosno njihovih proizvoda.
Tim bi virtualnim i digitalnim putevima do vozača npr. dolazile informacije o popustima na pizzu u nekom usputnom restoranu ili pak obavijest oko sniženja nekog artikla na rasprodaji u obližnjem shopping-centru. Ali ni to nije sve, jer bi se statičkim i dinamičkim reklamiranjem moglo oglašavati sve i svašta – od auto-dijelova do uložaka.
Time bi se reklame učinile sveprisutnim dijelom svakodnevice za volanom i samim time vjerujem da se u ovom momentu mnogima od vas cijenjenih čitatelja počinje skupljati kiselina u želucu.