“U prosincu je, prema podatcima Porezne uprave, fiskalizirano 15,8 milijardi kuna, što znači da smo potrošili milijardu kuna više nego u istom razdoblju lani, a taj pozitivan trend rezultat je kontinuiranog rasta plaća poreznim reformama”, istaknula je direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore Tomislava Ravlić.

Istraživanje HGK-a pokazalo je da je gotovo dvije trećine građana za blagdanske darove potrošilo između 100 i 1000 kuna, a petina je trošila iznad tog iznosa. “Od 100 do 500 kuna za darove najbližima potrošilo je 31,5 posto ispitanika, od 500 do 1000 kuna 31,8 posto, a 20,8 posto je potrošilo iznad 1000 kuna. S druge strane, 10,4 posto anketiranih je za poklone dalo manje od 100 kuna, a samo 2,3 posto nije uopće kupovalo blagdanske poklone”, navodi Ravlić.

Najviše se kupovalo članovima obitelji (84 posto), potom voljenim osobama (56 posto) i prijateljima (53 posto), a najmanje se trošilo na poslovne partnere (17 posto). U darovima prednjači kozmetika (39 posto), odjeća i obuća (35 posto) te dječje igračke (31 posto). Česti pokloni su i delikatesni prehrambeni proizvodi (29 posto) i piće (24 posto), a za knjige i elektroniku odlučilo se 20,5 posto, odnosno 17,2 posto ispitanika. Od kozmetike se najviše kupuju proizvodi za njegu lica i tijela (48 posto) te parfemi (47,5 posto), a kod igračaka us najpopularnije društvene igre i slagalice (60,5 posto), plišane igračke i lutke (45 posto) te računalne igrice i multimedija (22 posto). 

Izvor: Glas Slavonije
Foto: Ilustracija/Alamy / Profimedia, Alamy

 

 

Komentari
Prethodni članakCernik: za druženje i darivanje uvijek je pravo vrijeme
Sljedeći članakPogledajte koja je maksimalna cijena smještaja i prehrane u učeničkim domovima za 2020. godinu