U svrhu promocije poduzetništva, te aktivnijeg uključivanja žena u svijet poduzetništva, izdan je prvi motivacijski vodič za sve one koji jesu ili će tek postati poduzetnici/e, a nakon prvog predstavljanja knjige koja je održana u Zagrebu 21. studenog, knjiga je jučer promovirana i u Novoj Gradiški. Knjiga „Ja (ne)mogu biti poduzetnica“ financirana je uz potporu Europske komisije i našeg zastupnika gdina. Davora Škrleca.

Autorice knjige su Sanela Drupulć i Ivana Radić. Jučer je na promociji knjige podijeljeno posljednjih 50 primjeraka knjige, od ukupne naklade od 1000 komada. Gosti na predstavljanju bili su: koautorica knjige Sanela Dropulić, profesor na Učilištu Nikola Šubić Zrinski – Branko Pavlović, pjesnikinja Mirjana Gaura, poduzetnica Kora Dilić, dok je moderator bila novogradiška poduzetnica Mirela Glavaš.

Pokrovitelj promocije je grad Nova Gradiška, a na promociji je u ime Grada bila dogradonačelnica Vesna Đapić. Koautorica Sanela Dropulić najavila je kako će se iduće godine u našemu gradu održati 12 radionica namijenjenih svima koji se žele upustiti u “težak i zapetljan” svijet poduzetništa.

-Prva godina je najteža, onda shvatite kako stvari funkcioniraju. Mi žene smo uporne, nismo brzoplete, imamo dobro razrađen plan prije nego se upustimo u bilo kakav posao. Hvala vam što ste došli na promociju, a vjerujem kako će biti zainteresiranih za edukacije iduće godine, kaže Dropulić.

Virtualni ženski poduzetnički centar www.poduzetnica.hr koji trenutačno okuplja više od 1.800 poduzetnica i više od 60 poduzetnika, uz pomoć sredstva iz EU fondova, u cilju pomoći ženama koje su u poduzetništvu ili ga tek kane otkriti, pripremio je i tiskao knjigu Ja (ne)mogu biti poduzetnica, autorica Sanele Dropulić i Ivane Radić, koje će se besplatno dijeliti.

U knjizi se „seciraju“ prednosti i nedostaci  samozapošljavanja, te iznose argumenti koliko je teško / lagano zarađivati poduzetnički kruh, biti sam sebi šef, imati fleksibilno radno vrijeme, kreirati i odgovarati za učinak vlastitih projekata. Knjiga nastoji motivirati buduće poduzetnice da se sa što manje straha i neizvjesnosti, a što više informacija, poznavanja realnog tržišta, te pozitivne poslovne perspektive otisnu u vlastiti biznis i snađu u njemu. Knjiga je usmjerena poduzetnicama koje već osiguravaju svoju egzistenciju na realnom tržištu s ciljem da lakše sagledaju sve izazove, upuste se u rješavanje problema više motivirane, manje pesimistične i kolebljive, sve s ciljem jačanja ženskog poduzetništva koje je u porastu posljednjih godina u ovom dijelu Europe.

Knjiga uz teoriju uspjeha i neuspjeha u poduzetništvu, donosi motivacijske i praktične primjere za pozitivno sagledavanje poduzetništva, te pruža čitateljima odgovor na temeljna pitanja – jesam li ja sposobna biti poduzetnicom te kako to postati!

Kao stručnjakinja za tržišne komunikacije s više od 20 godine radnog iskustva na domaćem i inozemnom tržištu, koautorica Sanela Dropulić iskusila je rad, posebice na menadžerskim i rukovodećim pozicijama u gotovo svim poslovnim sustavima, od malih, obrtničkih i poduzetničkih poslovnih okruženja, preko multinacionalnih kompanija i velikih javnih poduzeća, do javnih i državnih institucija i na koncu svog vlastitog, uspješnog poduzetništva. Prvog dana siječnja 2016. pokrenula je Virtualni ženski poduzetnički centar s ciljem umrežavanja poduzetnica u Hrvatskoj i regiji radi lakše razmjene iskustava te uzajamne potpore i pomoći u istupanju na tržište.

Vlasnica je tvrtke Expert Product d.o.o. specijalizirane za pružanje usluga tržišnog komuniciranja, ali i ostalih aktivnosti za uspješan početak  i upravljanje poduzetništvom na hrvatskom i inozemnom tržištu. Expert Product tim čine brojni stručnjaci za marketing, odnose s javnošću, digitalno komuniciranje, web i grafički dizajn, EU projekte, pravno-savjetodavnu pomoć, i drugi koji nastoje svakoj tvrtki ili obrtu olakšati poslovanje u realnom sektoru te pronaći učinkovite odgovore za razvoj i napredak poslovanja.

Diplomirala je novinarstvo u Zagrebu kao jedna od najboljih studentica u klasi da bi specijalističko školovanje nastavila i uspješno završila kao stipendistica njemačke Vlade u Frankfurter Allgemeine Zeitungu. Bila je novinarka i urednica u mnogim renomiranim hrvatskim medijskim kućama od kojih se najduže zadržala u Večernjem listu gdje je napustila poziciju urednice rubrike Zagreb na digitalnoj platformi Večernji.hr da bi prije nekoliko godina pokrenula vlastitu poduzetničku aktivnost za pružanje usluga tržišnog komuniciranja. Posljednjih deset godina aktivno drži predavanja i radionice o tome kako uspješno započeti, voditi i uspjeti u poduzetništvu te kako kvalitetno plasirati uslugu i proizvod na domaćem i inozemnom tržištu. Radionice i predavanja je dosad poslušalo i pohađalo više stotina hrvatskih malih i srednjih poduzetnika.

Komentari
Prethodni članakGornji Bogićevci: stigao sveti Nikola
Sljedeći članakProdajem domaće, zagorske pure i domaće patke. Godinjak 192.B, 035/387-249