Ovih dana često slušam, međutim sada i od mlađe populacije, kako će nas, po novom, pregaziti – AI.

Moram se ipak vratiti u ne tako davnu prošlost. Kada su se pojavila prva računala na našem tržištu, polako zamjenjujući pisaće strojeve, tada je također vladao veliki strah – svi su mislili da će ljude zamijeniti računala, također bojali su se i za gubitak svog radnog mjesta…

Međutim, to se nije dogodilo, naprotiv, uvođenjem računala ona su ubrzala procese rada, omogućila su bolju komunikaciju i zapravo je neshvatljivo da smo danas taj dio i zaboravili. Istina neke industrije su se promijenile, kao i njihovi načini rada, ali tu smo!

Kako je napomenula jedna moja draga prijateljica – „na nama je za odlučiti se što ćemo koristiti, na koji način i koje ćemo nove vještine usvajati“. Zar ne?

Jedna od olakšica u mom poslovanju, a i u poslovanju mnogobrojnih poduzetnika je aplikacija za praćenje radnog vremena Work Time Control.

Svi podaci se nalaze u cloudu, ovo profesionalno rješenje omogućuje izradu rasporeda radnih sati i pojednostavljuje planiranje rada i konačno smanjuje troškove rada poduzetnika.

Kome je Work Time Control aplikacija na praćenje radnog vremena sve namijenjena?
* proizvodnim tvrtkama,
* bankama,
* lječilištima,
* bolnicama,
* trgovinama,
* školama,
* općinama,
* sportskim klubovima,
* trgovačkim lancima,
* osiguravajućim tvrtkama…

Sve narudžbe i cijene možete dobiti na [email protected], a više o aplikaciji na www.kontoar.hr kao i na stranicama www.busyeasyit.hr.

Mirela

Komentari
Prethodni članakDelegacije Kruševa i Nove Gradiške odale počast glazbenoj ikoni Toši Proeskom
Sljedeći članakU Dom kulture stiže kazališna predstava “Tri sestre na Instagramu”