U Novoj Gradiški se 16.i 17.studenog održava 7. Sajam vjenčanja Exclusive Nova Gradiška u velikom glamuroznom šatoru u središtu grada Nova Gradiška.
U prostoru na preko 1100m2 Sajam će okupiti izlagače iz cijele kontinentalne Hrvatske, od Zagreba do Vinkovaca. Zahvaljujući iznimnom angažmanu i nastojanjima naše Novogradiščanke, poduzetne Ljiljane Šoch, vlasnice Exclusive events i Salona vjenčanica Exclusive iz Nove Gradiške, ovaj je sajam prerastao sve prvotne ideje i postao nezaobilazno mjesto budućih mladenaca i poduzetnika.
“Ono što je meni važno naglasiti ispred Turističke zajednice Grada je da je ovo jedini sajam ovakvog gospodarskog tipa koji se događa na prostoru naše županije. Smatram da je to izuzetno važno jer okuplja veliki broj obrtnika i poduzetnika koji mogu prezentirati svoje usluge.” – istaknula je direktorica Turističke zajednice Grada Nova Gradiška uputivši pohvalu organizatorima.
“Prije osam godina krenuli smo sa malim gradskim sajmom, kojim smo željeli pokazati da i u našem gradu pratimo modne trendove i nudimo bogat izbor usluga i proizvoda za vjenčanje. Taj prvi sajam ujedno je bio poklon našem gradu za rođendan. Nismo tada mislili niti planirali da ćemo se širiti i postati najveći sajam vjenčanja u Slavoniji.” – rekla je na jučerašnjoj konferenciji za medije organizatorica Ljiljana Šoch.
“O kvaliteti sajma dovoljno govori činjenica da se izlagači vraćaju iz godine u godinu, a sponzori su sve brojniji, jer se vidi uložen trud i vrijednost. Tako 7. Sajam vjenčanja Exclusive Nova Gradiška ove godine postaje MEĐUNARODNI, jer nam dolaze izlagači iz BIH.” – naglasila je.
Ove godine sajam će obilježiti i Svjetski dan poduzetnica, koji se slavi 19. studenog, na poseban način. U sklopu večernje gala modne revije, zadnji izlazak rezerviran je za kolekciju dizajnerskih trenirki brenda „Haya“, koju potpisuje Antonija Trupinić. Ova posebna revija predstavit će poduzetnice i istaknute žene iz javnog i političkog života Nove Gradiške i šire.
Kako bi dodatno inspirirali i pružili podršku poduzetnicama na njihov dan, organiziran je i „Coffee break“ za sve izlagače. Ova prilika za umrežavanje omogućit će razmjenu ideja i iskustava, što je ključno u branši u kojoj čak 70% obrta vode žene. Kroz ovu inicijativu promovira se zajedništvo i međusobna podrška, što dodatno osnažuje lokalnu zajednicu.
Organizatorica sajma, Ljiljana Šoch, istaknula je kako se sajam iz godine u godinu potvrđuje kao vrijedna prilika za sve poduzetnike povezane s industrijom vjenčanja. „Ovaj sajam pokazao se kao odlična platforma za promociju i rast, a povjerenje izlagača i sve veći broj sponzora dokaz su uloženog truda i predanosti.“ kazala je Šoch. “A meni je najveće zadovoljstvo kada mi se izlagači pohvale da su dogovorili više svatova, pitaju me kada je slijedeći sajam i što nam dolaze sve kvalitetniji izlagači u sve većem broju.” – dodaje.