Europska komisija objavila je natječaje za programe promicanje europskih poljoprivrednih proizvoda diljem svijeta i unutar EU, za koje je osigurano ukupno 191,6 milijuna eura, uključujući 181,6 milijuna eura za sufinanciranje programa i još 10 milijuna eura u slučaju poremećaja na tržištu, u odnosu na 179 milijuna eura u 2018. godini. 

Programi obuhvaćaju niz tema, od općih kampanja o zdravoj prehrani do određenih tržišnih sektora. Na području EU fokus je na kampanjama koje promiču različite sheme i oznake kvalitete EU-a, dok je dio sredstava namijenjen određenim sektorima: riža koja se održivo proizvodi, stolne masline, govedina i teletina te svježe voće i povrće.

Širok raspon organizacija, kao što su trgovinske organizacije, organizacije proizvođača i poljoprivredno-prehrambena tijela odgovorna za promotivne aktivnosti, mogu se prijaviti za financiranje putem poziva za dostavu prijedloga. Zainteresirani prijedloge trebaju dostaviti do 16. travnja 2019. godine putem portala Europske komisije. Više informacija možete pronaći OVDJE i OVDJE.

U sklopu programa bit će održan i europski info dan, 7. veljače, u Bruxellesu, otvoren za sve potencijalne korisnike, agencije za oglašavanje i nacionalne vlasti.

Izvor: SBPlus

Foto: Ilustracija

Komentari
Prethodni članakKino Nova Gradiška: Sutra triler Glass
Sljedeći članakLakše zanemariti, nego mariti!? Brođanin po noći psa zavezao i ostavio na korzu