Sinoć je u Pučkom otvorenom učilištu “Matija Antun Relković” otvorena izložba “Love wins” slikarice Jasmine Krajačić. Izložba je nastala kao izraz osobnih uvjerenja izraženog stava, koji je svestrana umjetnica pretočila u likovni izričaj. 

Kritičar Saša Pavković pohvalio je rad umjetnice Krajačić:

– ” Ovaj rad je logičan nastavak prijašnjih radova, vidi se spoj grafičkog dizajna. Jasmina je imala nekoliko faza, stalno se drži između visoke i pop kulture. Posljednjih godina odlazi u Englesku, pokušava se probiti i na tržište i taj utjecaj se vidi na njenom slikarstvu, ostala je autentična no dobila je jednu novu dimenziju street arta. Pod utjecajem engleske kulture, s kojim se tamo srela nastala je ova izložba koja je u nekim segmentima provokativna, no promiče ljubav na različite načine, na kraju ipak ljubav pobjeđuje.”

U sklopu programa bila je i svirka uživo punk rock banda “Projekt Trnsko”.

O slikarici: 

Jasmina Krajačić rođena je u u Zagrebu. Nakon završene škole Primijenjenih umjetnosti, smjer slikarstvo, upisuje Akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu.

Godine 1992.diplomirala je na grafičkom odjelu, u klasi prof. M. Šuteja. Živi i radi u Zagrebu kao samostalni umjetnik. Član je HDLU-a i HZSU-a. Iako su njeni radovi iz 90 -ih prepoznatljivi po geometrijskim kompozicijama izrazito žarkih boja, zadnjih desetak godina vraća se figuraciji gdje u pop artističkoj maniri prikazuje portrete punk rock ikona te na taj način nostalgično oživljava svoje uspomene i sklonosti iz tinejdžerskih dana. 

Glazba postaje njena glavna inspiracija pa je tako većina radova vezana  za Britansku subkulturalnu scenu 70-ih i 80-ih. Čestim boravcima u Engleskoj umjetnica se pobliže upoznaje s tamošnjim društvenim i socijalnim tendencijama pa tako početkom godine nastaje najnoviji ciklus #LOVEWINS, gdje se  javno zalaže za borbu protiv diskriminacije žena, homofobije, rasizma i nacionalizma. Težnja za jednim slobodnim društvom bez predrasuda, mržnje i malograđanskih uvjerenja, glavna je poruka jasno istaknuta u njenim radovima. 

Komentari