Načelnik Općine Rešetari Zlatko Aga u prisustvu Dražena Miličevića predsjednika skupštine Vukovarsko-srijemske županije boravio je u posjeti Republici Sloveniji, te najvećoj Poslovnoj zoni KOMENDA u Sloveniji.
Delegaciju su primili predstavnici poslovne zone, te je predstavljena Poslovna zona, razvoj i početak formiranja iste te sadašnji potencijali. Predstavljene su potencijalne mjere za ulagače te način i struktura upravljanja istom, kao i gospodarski pokazatelji prije osnivanja zone te sada, a poseban naglasak je bio na strukturi stanovništva prije i sada kako na razvoj poslovne zone tako i na Općinu Komenda. Tom prigodom obišlo se nekoliko radnih pogona, a jedan od njih je tvrtka MAPI- PIPE d.o.o. proizvodnja cijevnih sistema za instalaciju sustave odvodnje ( kanalizacije), gdje je goste primila uz vlasnike tvrtke dir. Vanja Frus.
Obišla se i Općina Brezovica uz grad Ljubljanu gdje je delegaciju primio zamjenik župana Marko Čude te upoznao sa radom i razvojem Općine Brezovica. Poseban naglasak je stavljen na novi sustav vakumske kanalizacije te je predstavljen rad iste i rad naprednog novog sustava odvodnje i njegove prednosti.
Na sastanku uspoređene su mogućnosti i karakteristike razvojnih mogućnosti Općina u Hrvatskoj i Sloveniji, a posebno prakse i iskustva u području poslovanja i poduzetništva. Na kraju radnog posjeta istaknuto je da su mnoge teme ostale otvorene za buduće susrete. Sastanak su zaključili sa obostranim željama za nastavkom suradnje i održavanjem kontakata s ciljem provođenja mogućih zajedničkih projekata kao i korištenje iskustva u razvoju poduzetnički zona.
Delegaciju je ugostio i direktor tvrtke Flovac Adria d.o.o. Dejan Pušnik iz Petrovče te upoznao sa mogućnostima tvrtke te primjenom vakumske kanalizacije u Hrvatskoj.
Daljnje upoznavanje delegacije sa okolicom Ljubljane i gospodarskim pregledom i upoznavanjem sa pripremom investicija bili su vlasnici tvrtke MAPI PIPE d.o.o. Marijan i Tatjana Piskar, gdje je stavljen akcent na mogućim investicijama za Hrvatsku od strane menadžmenta kao i upoznavanju sa marketinškim aktivnostima vlastitih proizvoda i trgovačkog asortimana.