Po društvenim mrežama krenula je poplava objava vezanih za bojkot trgovačkih lanaca od strane potrošača, a u porukama pristižu različita objašnjenja bojkota. Međutim, jedno im je zajedničko, a to je smanjenje cijena.
Evo sadržaja jedne od objava:
IDEMO U BOJKOT TRGOVINA!
„Oni koji imaju ne razumiju one koji nemaju“ (Grunf, “Alan Ford”)
U petak, 24. siječnja 2025. pozivamo sve potrošače na opći bojkot trgovina. U petak je Svjetski dan obrazovanja i zato obrazujmo one koji ne razumiju što su to potrošači i što oni žele. Izađimo iz svojih uljuljanih očekivanja u stilu „bit će bolje“. Ne, neće biti bolje ako se ne angažiramo i aktiviramo.
Nemamo što više čekati. I ići selektivno po raznim proizvodima. Idemo “u glavu”.
Odazovite se bojkotu! Taj dan nemojte ići u trgovine. Nemojte ništa kupiti (osim ako baš nije neka hitna situacija). Oduprite se snažnom porivu kupovanja u ime višeg cilja. Neka trgovine budu (polu)prazne u petak, 24.1.2025. Za dobro svih nas!
Pozovite svoje prijatelje, rođake, podijelite ovaj poziv i bojkotirajmo jedan dan. Samo jedan dan kao znak upozorenja onima koji nas ne razumiju.
Dan prije i dan poslije možete kupovati. U petak, 24. 1. 2025. nemojte ići u trgovine. Neka bude kao nedjelja, ili praznik, „ne kupovni“ dan. Preživjet ćemo taj jedan dan. Ali ćemo pokazati SNAGU POTROŠAČA!
Dosta je bilo mazanja očiju. Nije isto imati mirovinu od 380 €, ili 700 € plaću, 900 € kao radnik u građevinarstvu, ili imati plaću 4,5 pa i više tisuća eura i onda „osjetiti“ povećanje cijena hrane, kućnih potrepština, usluga. Nije isto doživjeti povećanje plaće za 7 posto na 700 € i sedam posto na 4000 €! Niti službenu inflaciju od „samo“ 3,4 posto, a najvišu u Europi!
Pokažimo snagu potrošača. Pošaljimo upozorenje onima koji trebaju brinuti o nama i uhvatiti se u koštac s podivljalom inflacijom i cijenama za koje nitko još nije argumentirano dokazao zašto u Hrvatskoj – divljaju! Ili zašto i dalje isti hrvatski proizvodi u inozemstvu mogu biti jeftiniji nego kod nas.
Neka petak, 24. siječnja 2025. bude dan općeg potrošačkog prijezira prema svima onima koji nam sada već uzimaju i dušu kroz svakodnevna povećanja cijena.
Pokažimo trgovačkim lancima, ali i proizvođačima, distributerima proizvoda, ali i političarima da mislimo i znamo ozbiljno se organizirati i zaprijetiti „ne kupovanjem“, a u konačnici i smanjivanjem dobiti na račun potrošačkih leđa i džepova.
Pokažimo kao hrvatski potrošači kako nismo nimalo lošiji od potrošača u Velikog Britaniji, Italiji, Francuskoj, Njemačkoj i drugim zemljama Europe koji svako malo pokažu tko su i što su. I mi to možemo!
Dijelite međusobno pozive na bojkot u petak, 24.1.2025.
Mnogi su sa sarkazmom, a poneki i s gađenjem komentirali kako bojkot telećih vratova i lopatica koje su u tri mjeseca poskupjeli za više od 43 % nije jednako bitno kao poskupljenje graha, špinata, brašna, kruha, paštete i tko zna svega čega još. Kako je to nebitno za većinu potrošača. Ma, SVE JE BITNO!
I zato javno poručujemo: POTROŠAČI NE RUŠE DRŽAVU, VEĆ ŽELE RUŠITI CIJENE! A razni obavještajci, špijuni svoga naroda, neka znaju – potrošači nisu ni „unutarnji neprijatelji“. Nemojte usmjeriti svoje metode protiv onih koji žele bolje za svoju i vašu djecu i obitelji. Konačno, svi smo mi – potrošači. Baš kao i ministri, državni tajnici, saborski zastupnici, političari… svi koji su zaboravili da su i oni nekad bili obični potrošači s nekakvom recimo prosječnom plaćom, bez službenih kartica i automobila pod pratnjom, plaćenim ručkovima i večerama, dobrim i unosnim poslovima koja se dogovaraju dok su visoko iznad naroda, iznad običnog potrošača, koji sada kažu: DOSTA!
Petak, 24. 1. 2025. neka bude dan upozorenja svima onima koji misle da su hrvatski potrošači „ovce za šišanje“. Mi nismo, a vi?
Dijeli dalje… (nastavlja se)
P. S. Eh, da. Tražimo i ograničenje cijena za 100, a ne 50 proizvoda. Jer mi nismo lošiji od Francuza, zar ne? A nismo niti bogatiji.
#bojkot
#cijene
#trgovine
#nekupovina
Komentari