U jednom od prošlih blogova osvrnula sam se na vaša pitanja u vezi aplikacije za praćenje radnog vremena – Work Time Control. Doduše uspjela sam odgovoriti samo na jedno pitanje koje je glasilo: „Zašto koristiti aplikaciju Work Time Control“? A odgovor vam je dostupan jednim klikom na pitanje.

Pa nastavimo dalje s najčešćim pitanjima:

Kako se koristi aplikacija WTC ?

Work Time Control / Evidencija radnog vremena Programsko rješenje (skraćeno WTC), sastoji se od mobilne aplikacije i web(cloud) baziranog programa. Na lokaciju ili lokacije (ako ih ima više) poslodavac postavlja mobilni uređaj (mobitel / tablet) na koji se instalira mobilna aplikacija WTC za prijavu i odjavu zaposlenika. Pri tome može se koristiti bilo koji postojeći mobilni uređaj (mobitel / tablet). Stoga nema potrebe za dodatna ulaganja ako već imate neki stariji postojeći uređaj. Bitno je samo da se internet veza ostvaruje preko vlastite WiFI mreže ili preko mobilne GSM veze. Mobilna aplikacija povezana je s glavnim web (cloud) baziranim programom. Potrebno je samo nekoliko minuta da kreirajte bazu zaposlenika i postavite osnovne postavke i rješenje za EVIDENCIJU RADNOG VREMENA je spremno za korištenje.

Kako točno radi aplikacija WTC?

Zaposlenik po dolasku na posao ili odlasku, na postavljenom mobilnom uređaju na lokaciji rada upisuje svoju korisničku lozinku i prijavljuje se svojim pinom. Druga mogućnost je prijava putem QR koda koji možete sami ispisati, napraviti ili naručiti kartice kod nas. Po prijavi zaposlenik se prijavljuje/odjavljuje odabirom ponuđene opcije na mobilnom uređaju pri čemu aplikacija sprema zapis o vremenu prijave/odjave i sliku zaposlenika (potreban uređaj s prednjom kamerom), koje zatim šalje u matični web bazirani program WTC. Poslodavac preko programa WTC ima trenutači uvid u trenutačno prijavljene i odsutne zaposlenike. Velika prednost je i mogućnost pregleda kada se koji zaposlenik prijavio ili odjavio s radnog mjesta. Može pregledati slike zaposlenika kada se prijavio ili odjavio. To je velika prednost jer izbjegavate mogućnost da netko drugi za nekoga napravi prijavu ili odjavu. Najveća prednost je da sve potrebne podatke imate na jednom mjestu i daje evidencija radnog vremena spremna za daljnje korištenje, na primjer za obračun plaća. Pri tome postoji i mogućnost priprema podataka za automatski izvoz i uvoz podataka u razne druge programe za obračun plaća, ili jednostavno na kraju obračunskog razdoblja preuzmite podatke u excel tablici i proslijedite svojem računovodstvu.

Što bih istakla kao glavne funkcionalnosti / prednosti WTC aplikacije za praćenje radnog vremena?

  • Automatska prijava i odjava zaposlenika,                                                                                          
  • Pregled prijava i odjava zaposlenika sa slikom,                                                            
  • Pregled kašnjenja na posao ili ranijih odlazaka s posla,                                                             
  • Pregled lokacija prijava,                                                                                          
  • Pregled trenutačno prisutnih i odsutnih zaposlenika,
  • Pregled i statistika podataka ukupno i pojedinačno RAD, GO, BOL…..,
  • U bilo kojem trenutku spreman izvještaj ili podaci zadaljnju obradu, npr. obračun plaća.

Kako cijena i način plaćanja ovisi i o broju korisnika, najbolje je nas kontaktirati na email [email protected] gdje će te povratno dobiti sve potrebne informacije, a preko našeg weba www.kontoar.hr ili www.busyeasyit.hr možete i sami saznati više o samoj aplikaciji te nam se obratiti sa svim pitanjima.

Mirela

 

Komentari
Prethodni članakNova Kapela: Ovako oni brinu o svojim žiteljima
Sljedeći članakOdržan sastanak za energetsku tranziciju malih i srednjih poduzeća BPŽ