Slijedom brojnih upita nogometnih klubova s područja Brodsko-posavske županije u vezi uvjeta, načina i preporuka za organizaciju nogometnih utakmica ili turnira, a kojih se kao organizatori moraju pridržavati, načelnik Stožera CZ Brodsko-posavske županije obavijestio je Županijski nogometni savez Brodsko-posavske županije te sve njegove članice (sportske udruge/nogometne klubove) o preporukama za održavanje sportskih natjecanja:

Dana 13.06.2020. godine Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) objavio je „Preporuke za održavanje športskih natjecanja na otvorenom uz prisutnost gledateljstva” (privitak 1). Navedene su preporuke i dalje na snazi bez obzira što je HNS zabranio nazočnost gledatelja na završnicama nogometnih natjecanja nacionalne razine. Dakle, sve službene ligaške i kup nogometne utakmice pod ingerencijom ŽNS BPŽ, kao i turniri kojih su organizatori klubovi s područja BPŽ, mogu se i dalje organizirati uz prisustvo gledatelja, ali strogo poštujući navedene preporuke HZJZ-a iz priloga 1.

Nogometni klubovi kao organizatori ligaških i kup utakmica te turnira dužni su se naročito pridržavati i slijedećih dviju odluka/uputa:

📍Odluka o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od sto sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19″ (privitak 2) koju je dana 10.07.2020. godine donio Stožer civilne zaštite RH

📍Upute i preporuke za okupljanja” (privitak 3) koje je dana 10.07.2020. godine izdao HZJZ, a odnose se na navedenu Odluku odnosno okupljanja s više od sto sudionika

Nastavno na navedenu Odluku Stožera CZ RH i Upute HZJZ-a, posebno skrećemo pozornost na najvažnije nužne obaveze organizatora nogometnih utakmica/turnira i to kako slijedi:

☑️Organizator svakog okupljanja (utakmica, turnir) u obvezi je isto prijaviti Službi civilne zaštite Slavonski Brod (ŽC 112) na mail: [email protected] i to najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja. U prijavi je potrebno navesti svrhu, mjesto, dan i vrijeme održavanja okupljanja, podatke o organizatoru okupljanja i odgovornoj osobi ispred organizatora te očekivani broj sudionika okupljanja. O svim detaljima organizatori okupljanja mogu se informirati i direktno pozivom na broj (035)112.

☑️Sva prijavljena okupljanja u smislu pridržavanja Odluke i Uputa kontroliraju timovi sastavljeni od inspektora civilne zaštite i policijskih službenika.

☑️Naročito je važno slijedeće: Za svako okupljanje organizator je dužan voditi pisanu evidenciju svih sudionika okupljanja (igrači, treneri, službene osobe, publika i svi ostali nazočni), a koja mora sadržavati ime i prezime, telefon/mobitel i potpis svakog sudionika. Ovo je važno stoga što se u slučaju eventualne pojave zaražene osobe na okupljanju epidemiolozima uvelike olakšava ulaženje u trag svim kontaktima takve osobe i stavljanje istih u samoizolaciju. Ovu evidenciju organizator mora čuvati minimalno 14 dana, a predlažemo da se čuva i duže za svaki slučaj.

☑️Na ulazu/ulazima u sportski objekt potrebno je istaknuti vidljive obavijesti o obvezi pridržavanja općih i nužnih higijenskih mjera i mjera fizičke distance, osigurati dovoljne količine dezinfekcijskih sredstava i slično.

☑️Na ulazu/ulazima u sportski objekt potrebno je osigurati mjerenje tjelesne temperature za sve sudionike okupljanja (ako osoba ima temperaturu veću od 37,2 °C, ne može sudjelovati na okupljanju).

☑️Na okupljanju je obavezno nošenje maski za lice, ali samo za pružatelje usluga odnosno poslužitelje hrane i pića.

☑️Ukoliko sportski objekt ima tribine, voditi računa o rasporedu sjedenja na tribinama na način da se poštuje nužna fizička distanca.

☑️Poštivati i ostale smjernice iz Uputa i preporuka za okupljanja (privitak 3)

Vjerujemo da ste svi svjesni postojeće epidemiološke situacije u RH te u BPŽ (stotinjak zaraženih osoba samo u srpnju) te da sve vrste javnih i privatnih okupljanja predstavljaju izniman rizik i generiraju značajno povećanje broja novozaraženih osoba u zadnjih mjesec dana, kako u RH, tako i na području BPŽ. Svima nam je u cilju omogućiti maksimalno moguće funkcioniranje gospodarskog i društvenog života sa što manje restrikcija i ograničenja, a to možemo samo zajedno i samo poštujući preporuke nacionalnog i županijskog Stožera CZ te HZJZ-a.

Komentari
Prethodni članakOpćina Staro Petrovo Selo: Nikola Denis o radovima u naselju Vrbova
Sljedeći članakKomentar koji je postao viralan u sekundi: “Vadite krumpir ako nemate posla”