Na radionici je sudjelovalo šesnaestak predstavnika udruga, manjinskih organizacija, Vijeća nacionalnih manjina i predstavnika lokalnih/regionalnih vlasti.
Odnosi s javnošću su procesi upravljanja komuniciranjem organizacije s njenom unutarnjom i vanjskom javnošću u svrhu postizanja međusobnog razumijevanja, izgradnje društvene odgovornosti i ostvarivanja zajedničkih interesa.
Radionica je bila namijenjena organizacijama civilnog društva koje više pozornosti žele posvetiti svojim javnostima i/ili pripremaju komunikacijski plan za konkretne aktivnosti.
Sudionici radionice upoznati su s važnostima sustavnog upravljanja odnosima s javnošću, profesionalnim pristupima odnosima s javnošću, prepoznavanjima događaja koji bi se mogli predstaviti kroz spomenute odnose, te pisanju poziva i priopćenja, kao i javnom nastupu i izradi komunikacijskog projekta.
Općenito, teme radionice su bile:
– Komunikacijska strategija i odnosi s javnošću
– Komunikacija s građanima i institucijama,
– Planiranje odnosa s javnošću (izrada memoranduma, određivanje osoba zaduženih za odnose s javnošću, uspostava kontakta s medijima),
– Organizacija konferencije za medije (kada i kako organizirati konferenciju, slanje poziva, izbor mjesta)
– Vidljivost donatora/sponzora,
– Praktični dio
Voditelj radionice je bio konzultant Tomislav Lneniček, magistar znanosti, magistar specijalist na području ekonomije. Predavač je na Veleučilištu Vern, certificirani konzultant za malo gospodarstvo i za gospodarski razvitak lokalnih samouprava, te certificirani učitelj/trener poduzetništva. Vlasnik je konzultantske tvrtke “Nove mogućnosti”.
Autor: Nikola Knežević/photo:domopro.com