“Koje ste strategije odabrali za hrvatsko tržište, poštovani članovi uprava, direktori prodaja, marketinga, šefovi odjela za zadovoljstvo kupaca i ostali u trgovačkim lancima protiv kojih su se hrvatski potrošači pobunili? Koje su to strategije u trenutku kada vam potrošači, vaš izvor dobiti, glasno poručuju da im je dosta, da više ne pristaju na takav odnos?

Koju ćete strategiju primijeniti protiv pobune onih koji su vama, sektoru trgovine (na veliko i malo) u 2023. godini (godina prelaska na euro) omogućili najveću neto dobit ikad – 2.1 mlrd eura? Zbog povećanja cijena ne smanjuje se potražnja pa nastavljate dizati cijene. Dok ide – ide? Je li to strategija za hrvatsko tržište?

Ili kratkoročna mjera ‘zamrzavanja’ cijena do 1. lipnja? Izdržat će trgovački lanci ta četiri mjeseca pa kad krene turistička sezona turisti će podići potrošnju, koja će držati na životu (pre)visoke cijene koje će domaćem puku (opet) ostati na leđima i kad turisti odu svojim kućama. Je li možda sljedeći korak podizanje tužbe zbog narušenog ugleda ili smanjene dobiti?”.

Na platformi Halo, inspektore trenutno je više od 114.000 pratitelja. Višestruko je više članova njihovih obitelji i onih koji nisu na društvenim mrežama. I svi su svaki dan pred vašim policama. I svaki je taj pojedinac, dijeleći svoje iskustvo i iskazujući svoj stav, doprinio glasnom buntu protiv previsokih cijena i postojećih trgovačkih praksi na hrvatskom tržištu.

Otvoreno pismo potrošača u cijelosti pročitajte u nastavku.

 

Komentari
Prethodni članakOvaj vikend u kinu animirani film: ČOVPAS – SINK.