U vremenu kada sve više pažnje posvećujemo klimatskim promjenama i održivosti, Gimnazija Nova Gradiška već godinama prednjači u promicanju ideje održivog razvoja među svojim učenicima. Kroz brojne projekte i aktivnosti, učenici se ne samo educiraju o važnosti zaštite okoliša, već i aktivno sudjeluju u njegovu očuvanju.

Jedna od takvih već tradicionalnih aktivnosti je i obilježavanje Europskoga dana parkova, koji svake godine postaje prilika za malo drukčiju, zanimljiviju i dinamičniju nastavu — onu izvan učionice. Tako su i ove godine učenici trećih razreda, koji pohađaju izborne predmete, dan proveli u gradskom parku. No, ovo nije bio klasičan izlet, već prava mala terenska nastava puna izazova, timskog rada, kreativnosti i dobre energije.

U suradnji sa svojim profesorima, učenici su na otvorenom prostoru obrađivali gradivo iz biologije, fizike, psihologije, informatike i matematike, ali na sasvim nov način. U sklopu biologije istraživali su biljni i životinjski svijet parka, bilježili vrste i brojnost, analizirali ekosustave — i sve to promatrajući uživo ono što inače vide na slikama u udžbeniku.

U okviru nastave psihologije i književnosti čitala se poezija pod krošnjama, raspravljalo se o utjecaju prirode na mentalno zdravlje, a kreativni zadaci potaknuli su učenike da izraze svoje dojmove kroz riječi i glazbu.

Ovakvi dani pokazuju koliko je važna povezanost škole i lokalne zajednice, teorije i prakse, učenika i prirode. Nastava u gradskom parku ne samo da obogaćuje školsko iskustvo, već i potiče učenike da budu aktivni građani, osviješteni o okolišu u kojem žive. Gimnazija Nova Gradiška tako još jednom potvrđuje kako se znanje ne stječe samo sjedeći u klupi – nego i hodajući, promatrajući, istražujući i stvarajući.

 

Komentari
Prethodni članakVjernici Župe sv. Ivana Krstitelja iz Zapolja na hodočašću u Rimu