Tradicija se ne smije zanemariti pa tako osam od deset hrvatskih građana planira napraviti tradicionalni uskrsni ručak ili doručak. Cijene na novogradiškoj tržnici i dalje su iste.

Proljeće je obogatilo ponudu na gradskoj tržnici koja će samim time postati konkurentnija trgovačkim lancima koji nabavljaju uvezenu, skuplju robu.

U obližnjoj ribarnici čekalo se u redu za ribu, najčešće šarana kako bi se priredila posna jela na Veliki petak. Kupci su imali priliku izabrati domaća jaja po raznim cijenama, a svi koji ne stignu ili ne žele sami šarati, mogli su kupiti već obojana i naljepnicama ukrašena jaja.

Prodavači su ponudili i obilje proljetnog cvijeća, vrlo tražene sadnice maćuhica, tu su i cica-mace kao prvi vjesnici proljeća, ali i obojane grane za ukrašavanje. Kada je riječ o tome planiraju li građani štedjeti pri kupovini namirnica za Uskrs. Naime, da planiraju štedjeti lani je izjavilo 54,3% građana, dok će ove godine pri kupnji štedjeti njih dvije trećine (66,5%).

Komentari
Prethodni članakPotpisani ugovori za sufinanciranje projekata sportskih i lovačkih udruga s područja Općine Rešetari
Sljedeći članakIntervju s Markom Ivkovićem, direktorom Industrijskog parka Nova Gradiška d.o.o. – projekti i ulaganja u budućnost / video