Najveća prednost jeftine kozmetike je njena cijena. Ona omogućuje većem broju ljudi da sebi priušte različite proizvode, bilo da je u pitanju šminka, preparativna kozmetika ili sredstva za njegu kose i kože.
Nastavljajući razmišljanje o jeftinoj kozmetici, važno je napomenuti da iako cijene mogu biti niže, to ne znači nužno da proizvodi neće biti učinkoviti ili sigurni. Mnogi brendovi koji nude jeftinu kozmetiku koriste slične ili čak iste osnovne sastojke kao i skuplji brendovi, ali im je cijena niža zbog drugih faktora. Jedna od jeftinijih marki kozmetike je i širom poznati Cien koji se prodaje u Lidlu.
Cien je naziv privatne robne marke međunarodne grupacije Lidl. Ali kako je zapravo nastalo to ime i koji su njihovi vrhunski proizvodi? Lidl ne nudi samo jeftine prehrambene artikle vlastitih robnih marki, već i kozmetičke proizvode. Cien znači “sto” na španjolskom – i robna marka u skladu s tim predstavlja “stopostotnu kvalitetu, čistoću i ljepotu”, kako je objasnio glasnogovornik Lidla.
I doista: u “Ökotestu” odgovarajući kozmetički proizvodi gotovo uvijek dobivaju najviše ocjene. U proljeće 2021., primjerice, dva roll-ona dezodoransa dobila su ocjenu “vrlo dobar” zbog svojih besprijekornih sastojaka. Riječ je o “Cien Pure Freshness 48h” i “Cien Nature Bio-Citrus”. U kolovozu 2021. šamponi su stavljeni na test i Cien je ostavio konkurenciju – čak i onu mnogo skuplju – daleko iza sebe. Šampon ” Tag für Tag Frucht/Vitamin ” pojavio se kao uvjerljivi pobjednik testa s ukupnom ocjenom 1,9. Lidl je svoje prve Cien proizvode lansirao 1982. godine. Oni se proizvode u tvornicama Dalli. Međutim, tvrtka ne proizvodi isključivo za Lidl.
Obiteljska tvrtka u Stolbergu u njemačkoj saveznoj zemlji Porajnje-Falačka (Rheinland-Pfalz) proizvodi ne samo za Cien nego i za Baleu vlastitu marku DM-a.
Tvrtku Dalli osnovao je 1845. Andreas August Wirtz. U početku su se u Stolbergu proizvodili samo sapuni. Uz Cien i Baleau, obiteljska tvrtka proizvodi i za Aldijev vlastiti brend Tandil i Pennyev Blik. U tvornici Dalli radi oko 2.000 zaposlenika. Pod sloganom “Ostani lijepa i vjerna sebi” njemačka glumica i voditeljica Sophia Thomalla je na raznim kanalima reklamirala ne samo Cien, već i Lidlovu modnu liniju Esmara.
Danas Cien asortiman uključuje 72 proizvoda. Godine 2020. Lidl je proširio brend na vlastitu liniju prirodne kozmetike i od tada uz nju posluje Cien nature. U skladu s tim, kupci mogu kupovati dezodoranse, šampone i kreme u 3.200 trgovina u Njemačkoj i inozemstvu. Lidl ima ukupno oko 11.550 trgovina u 29 zemalja.
Bez obzira ne sve, prilikom kupnje kozmetike, obratite pažnju na sastojke i reakcije na koži. Ako se odlučite za jeftinu kozmetiku, preporučljivo je testirati proizvod na maloj površini kože prije nego što ga upotrijebite na cijeloj koži lica ili tijela.
Foto: Ilustracija