Iako su učenici već u školskim klupama, dobro je prisjetiti se nekih lijepih trenutka iza njih. Jedan od njih svakako je i višednevna ekskurzija 2. razreda učenika Elektrotehničke i ekonomske škole Nova Gradiška. Kako im je bilo, više u izvješću prof. Marka Brčićca:
Dana 27. kolovoza 2024. godine u ranim jutarnjim satima učenici 2.e, 2.f, 2.g i 2.k razreda Elektrotehničke i ekonomske škole Nova Gradiška krenuli su na svoje višednevno putovanje po Srednjoj Dalmaciji. Nakon ugodne i zabavne vožnje uz usputna i neizbježna stajanja za kavu i doručak u McDonald`s-u, u ranim popodnevnim satima stigli smo na naše prvo odredište, grad Zadar. Obišli smo grad u pratnji lokalnog vodiča te saznali razne zanimljivosti iz povijesti ovog prekrasnog grada. Nakon obilaska Zadra, nastavili smo putovanje do Biograda na Moru gdje smo se smjestili u naš hotel i pohitali na toliko svima potrebno osvježenje u more ili na bazene.
Sutradan, nakon doručka, slijedi nam posjet i obilazak Krešimirova grada Šibenika gdje obilazimo uz pratnju stručnog vodiča katedralu sv. Jakova, arheološki muzej i ostale znamenitosti i ljepote. Ostatak dana iskoristili smo za kupanje, druženje i odmor.
Zadnji dan, nakon doručka se odjavljujemo iz hotela i odlazimo u Dalmaland u posjet Fun parku i Aquaparku koji nam pružaju spektakularno iskustvo zabave na svojim mnogobrojnim adrenalinskim atrakcijama. U ranim večernjim satima krećemo prema Novoj Gradiški u koju sretno stižemo u petak 30.08.2024. u ranim jutarnjim satima.
Na kraju jedna velika zahvala našoj vodičici Marti i vozaču Želimiru koji su bili puni razumijevanja za sve naše zahtjeve i prohtjeve te agenciji Arriva travel uspješnoj organizaciji ovog putovanja.
Nakon putovanja, obilazaka, uživanja i zabave vračamo se svi skupa u nove pobjede u našu školu sa prekrasnim trajnim uspomenama i sjećanjima te zgodama i nezgodama sa ovog putovanja ove generacije učenika i njihovih razrednika.
Tekst i fotografije : Marko Brčić, mag.inf.