U tijeku su radovi na rekonstrukciji i uređenju gradske tržnice u Novoj Gradiški.
Cilj projekta „Rekonstrukcija i uređenje gradske tržnice u Novoj Gradiški” je unaprjeđenje gospodarskog razvoja i povećanje atraktivnosti prostora u svrhu plasmana i promocije lokalnog područja putem rekonstrukcije gradske tržnice u Novoj Gradiški kako bi se spriječilo daljnje iseljavanje te poboljšala kvaliteta života stanovništva.
Ukupna vrijednost ugovorenih radova je 479.123,03 EUR bez PDV-a, odnosno 598.903,79 EUR s PDV-om.
Očekivani rezultati:
Obnovljena tržnica – 1.900,00 m2 betoniranog platoa
postavljeno 28 novih betonskih klupa
izgrađeno 28 zasebnih čeličnih nadstrešnica ukupne površine 338,52 m2
70 m nove oborinske odvodnje
85 m novih linijskih kanalica
53 energetski učinkovita rasvjetna tijela
Rekonstrukcijom postojećeg prostora tržnice postići će se veća funkcionalnost i atraktivnost prostora, što će povećati broj zakupaca prostora tržnice. Osigurat će se uvjeti za održavanje prigodnih prodaja sajamskog karaktera. Također će se omogućiti bolji higijenski standard proizvoda, osobito onih lako kvarljivih (npr. mlijeko i mliječni proizvodi, suhomesnati proizvodi), čime će se povećati potražnja kupaca za tim proizvodima. Povećanje kako ponude tako i potražnje na tržnici uzrokovat će veću proizvodnju prehrambenih i drugih proizvoda i veći prihod gospodarskih subjekata.
Glavne aktivnosti su:
Rekonstrukcija i uređenje postojećeg prostora tržnice (izrada armiranobetonskog platoa sa superplastifikatorom koji omogućuje vodonepropusnost betona), izgradnja nadstrešnice, ugradnja novih prodajnih betonskih klupa s rashladnim vitrinama, ugradnja rasvjetnih tijela, oborinska odvodnja.
Provedba ovog projekta imat će pozitivan utjecaj na preko 50% stanovništva grada i okolnih općina jer je tržnica u Novoj Gradiški središnje mjesto susreta ponude i potražnje za prehrambene i druge proizvode OPG-ova i lokalnih proizvođača. Rekonstrukcijom će se poboljšati uvjeti prodaje pa će se povećati i broj zakupaca te time i ponuda domaćih prehrambenih i drugih proizvoda široke potrošnje koje kupuje velik broj stanovnika (preko 50%).